۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 23 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

استفاده از فرصتهای پساتحریم برای فعال شدن چرخهای اقتصادی کشور

استفاده از فرصتهای پساتحریم برای فعال شدن چرخهای اقتصادی کشور
کد: 8818   تاریخ انتشار :۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۳۰

  • رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به رفت و آمد هیئتهای اقتصادی خارجی به کشور و اشتیاق آنها برای سرمایه گذاری در اقتصاد ایران گفت: از فرصت پس از تحریمها باید برای تقویت تولید ملی و فعال شدن چرخهای اقتصادی کشور استفاده شود.
  • به گزارش TSEpress ، محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر این که تنها به شرکتهای انتقال دهنده سرمایه و فناوری اجازه حضور در اقتصاد کشور داده می‌شود، گفت: راهنمای عمل ما سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است و بر همین اساس گزینش شرکتهای خارجی صورت می‌گیرد. وی با اشاره به رفت و آمد هیئتهای اقتصادی خارجی به کشور و اشتیاق آنها برای سرمایه گذاری در اقتصاد ایران افزود: از فرصت پس از تحریمها باید برای تقویت تولید ملی و فعال شدن چرخهای اقتصادی کشور استفاده شود. ظرفیت ایران برای نفع متقابل به شرکتهای خارجی نهاوندیان با بیان این که دولت در انعقاد این قراردادها بر تبدیل نشدن کشور به دروازه واردات کالا اصرار دارد، تصریح کرد: صریحا به طرفهای خارجی گفته شده که راه حضور شما در ایران مشارکت و سرمایه گذاری است. رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: شرکتهای خارجی باید سرمایه و فناوری عرضه کنند و ایران هم ظرفیتهای خوبی برای نفع متقابل برای این شرکتها دارد.
  • خبرگزاری خانه ملت

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70