۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

اعطای تسهیلات به صنعت خودرو حاصل جلسه نعمت‌زاده با مجلس

اعطای تسهیلات به صنعت خودرو حاصل جلسه نعمت‌زاده با مجلس
کد: 17437   تاریخ انتشار :۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه روز گذشته این کمیسیون با وزیر صنعت در مورد اقدامات لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی بحث‌هایی مطرح شد و نعمت‌زاده از برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات ارزان‌ قیمت به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط خبر داد.

  به گزارش  TSEpress   سید محمد بیاتیان در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع با وزیر صنعت مسائلی در مورد لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح شد که به گفته نعمت‌زاده قرار است دولت در این راستا تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای کوچک و متوسط صنعتی ارائه کند تا تولید ملی تقویت شود و شرایط اشتغال نیز بهبود یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس قرار است به صنعت خودرو، تولیدات داخلی و بخش مسکن تسهیلاتی اختصاص یابد که البته در این مورد، عدد و رقمی در جلسه دیروز مطرح نشد.

بیاتیان با بیان اینکه در حال حاضر بازار خودرو به واسطه واردات خودروهای خارجی و چینی، رقابتی شده است، گفت: در چنین شرایطی قیمت‌گذاری خودرو باید بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود.

وی با بیان اینکه اخیراً بحث‌هایی در مورد اختصاص تسهیلات به صنعت خودرو شنیده‌ایم، گفت: پرداخت تسهیلات به صنعت خودرو به صلاح نیست و سود این اقدام فقط نصیب خودروسازان و بانک‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مدیر عامل سایپا در جلسه دیروز کمیسیون صنایع مجلس، گفت: جهت‌گیری خودروسازان به سمت صادرات است و هر چه در این بخش فعالیت‌ کنند باعث افزایش تیراژ تولید و کیفیت خودروها خواهد شد.

   

خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70