۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

اقدام عجیب معاون وزیر نفت در برکناری مدیرعامل یک پالایشگاه

اقدام عجیب معاون وزیر نفت در برکناری مدیرعامل یک پالایشگاه
کد: 26947   تاریخ انتشار :۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۵

معاون وزیر نفت در امور پالایش، در اقدامی عجیب و غیرمتعارف مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس را برکنار کرد.

به گزارش TSEpress و به نقل از ایلنا، علیرضا صادق‌آبادی، مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در بازدید سرزده از  پالایشگاه شرکت نفت ستاره خلیج فارس در اقدامی غیرمتعارف و بدون برگزاری مجمع صاحبان سهام، اقدام به تعیین مدیرعامل ستاره خلیج فارس کرد.

با توجه به اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ۱۷٫۱ درصد و صندوق بازنشستگی نفت ۳۳٫۹ درصد سهام پالایشگاه را در اختیار دارند این اقدام در غیاب بزرگ‌ترین سهامدار پالایشگاه، یعنی «تاپیکو» صورت گرفته است.

مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش، در اقدامی غیرمتعارف در جلسه (پنجشنبه، ۲۷ مهرماه) ۳ نفر  را به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب و در پالایشگاه اقدام به برگزاری مدیره کرد.

معاون جوان وزیر نفت در امور پالایش، در حالی اقدام به انتصاب مدیرعامل جدید کرد که برای این امر باید مجمع سهامداران با حضور تمامی اعضا برای تعیین اعضای هیات مدیره تشکیل و بعد از آگهی در روزنامه رسمی با نظر و رای هیئت مدیره صورت بگیرد.

حال با این اقدام معاون جوان وزیر نفت در امور پالایش و پخش، اعضای هیئت رئیسه، باید از وزیر نفت پرسید آیا قرار است پس از این شاهد رویه جدید و غیرمتعارف در شرکت ملی پالایش و پخش باشیم؟ آیا تدبیر وزیر نفت برای پایان دادن به اغتشاش مدیریتی مطرح شده از سوی خود ایشان در این پروژه ملی به این معناست  که امروز باید در مقام پاسخ، یک شبه و  با حرکات ایذایی که ناشی از بی‌تجربگی مدیر جدید است، مدیران برکنار شده قبلی به دلیل عملکرد ناموفق‌شان، به کار بازگردانده شوند؟

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

پالایش   شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70