۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بانک مرکزی:‌ اقساط وام خودرو حداکثر ۷۰۸ هزار و کارت اعتباری ۶۰۹ هزار تومان

بانک مرکزی:‌ اقساط وام خودرو حداکثر ۷۰۸ هزار و کارت اعتباری ۶۰۹ هزار تومان
کد: 11132   تاریخ انتشار :۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۵

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اقساط تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود ۱۶ درصد حداکثر ۷۰۸ هزار و با نرخ سود ۱۲ درصد ، ۶۵۸ هزار تومان خواهد بود ، گفت : دوره بازپرداخت وام خودرو از ۴ تا ۷ سال متناسب با توافق مشتری و خودروساز است.

 به گزارش TSEpress  به نقل از واحد مرکزی خبر مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اقساط تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود ۱۶ درصد حداکثر ۷۰۸ هزار و با نرخ سود ۱۲ درصد ، ۶۵۸ هزار تومان خواهد بود ، گفت : دوره بازپرداخت وام خودرو از ۴ تا ۷ سال متناسب با توافق مشتری و خودروساز است. سیدعلی‌اصغر میرمحمدصادقی درباره تسهیلات خرید خودرو و کارت اعتباری افزود : برای خرید خودرو و کارت اعتباری نیازی به مراجعه مردم به بانک‌ها نیست بلکه متقاضیان باید به نمایندگی‌های مجاز که در سایت بانک مرکزی و وزارت صنعت اعلام می‌شود ، مراجعه کنند. وی افزود : فهرست نمایندگی‌های مجاز و مشمول این طرح در جلسه نهایی با خودروسازان مشخص خواهد شد و از ۱۸ آبان مردم می‌توانند به نمایندگی‌ها مراجعه کنند. مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت : داشتن اقساط تسهیلات دیگر، محدودیتی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. میرمحمدصادقی درباره تسهیلات کارت اعتباری گفت : در مرحله نخست ، افراد را سازمان‌ها و دستگاه‌ها به بانک‌ها معرفی می کنند و افراد با ارائه گواهی کسر از حقوق ؛ کارت اعتباری دریافت می‌کنند ، بنابراین ابتدا کسانی که حقوق ثابت دارند بر اساس حقوق دریافتی کارت اعتباری می‌گیرند. وی تصریح کرد: اقساط کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی در دوره بازپرداخت ۱۸ ماهه ۶۰۹ هزار تومان خواهد بود. مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی تاکید کرد : در اجرای این طرح ها به هیچ وجه نیازی به مراجعه مردم به بانک ها نیست. میرمحمد صادقی درباره جامعه زیر پوشش کارت اعتباری گفت : در مرحله اول این طرح برای کارکنان دستگاههایی که حقوق ثابت دارند اجرا می شود و در مرحله بعد نیز برای مشاغل آزاد تصمیم گیری خواهد شد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70