۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
تحلیل ها

بررسی مسیر قیمتی حکشتی

بررسی مسیر قیمتی حکشتی
کد: 4507   تاریخ انتشار :۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

به گزارش TSEpress گروه تحلیل پرشین تحلیل وابسته به کارگزاری آراد ایرانیان در  تحلیلی  وضعیت  تکنیکال حکشتی را  بررسی نموده است :

با توجه به چارت روزانه این سهم، نوسانات اخیر 2 سال گذشته نماد حکشتی در قالب یک کانال صعودی کانالیزه شده است ،سپس شاهد یک گپ قمتی عرضه و تقاضا بودیم و نهایتا یک الگوی هارمونیک پروانه شکل گرفت که تارگت دقیقا روی 161.8 درصد موج اولیه XA لمس شد که این نسبت با فیبو اکسپنشن 200درصد همپوشانی مناسبی داشت .لمس تارگت الگوی هارمونیک همراه با شکلگیری الگوهای شمعی برگشتی نیز همراه بود که مرد دار آویخته بود که باعث افزایش عرضه در سهم گردید .

از طرفی همان طور که ملاحظه می کنید شاهد واگرایی منفی در اندیکاتور rsi هستیم.. که نمودار هفتگی سهم هم این واگرایی را تایید می کند .

حمایت مهم سهم در محدوده 380 تا 400 می تواند باشد که این حمایت بر روی خطوط فیبونانچی 50 در صد و 61/8 درصد موج cd واقع شده است هرچند مهمترین حمایت سهم محدوده ذکر شده می باشد اما . در قیمت 417 تومان نیز احتمال برگشت وجود دارد.

حمایت بعدی سهم محدوده 363 تومان به عنوان منطقه حمایتی و نقطه b الگو نیز می باشد .

بررسی بولینگر روزانه سهم نیز نشان می دهد در حال حاضر قیمت درگیر میانگین 20 روزه خود میباشد که در صورت شکست به سمت باند پایینی حرکت خواهد نمود .

ضمنا یادآوری می کنم به لحاظ الیوتی در موج 5 هستیم که یکی از اهداف این موج 588 تومان است .

 

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.