۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

برنامه «پترول» در واگذاری یک شرکت

برنامه «پترول» در واگذاری یک شرکت
کد: 4457   تاریخ انتشار :۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۵

به گزارش TSEpress   به نقل از ملت بازار مدیر سرمایه گذاری «پترول» با اعلام عرضه سهام شرکت مدبران اقتصاد در آینده، درباره روش تامین منابع مالی شرکت های زیرمجموعه خارج از بورس توضیحاتی ارایه کرد.
 احمد علی محصصی با اشاره به تغییر سال مالی گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (پترول) اظهار داشت: در پی تغییر سال مالی پترول از پایان شهریور به پایان اردیبهشت هرسال که در مجمع فوق العاده 6 اسفندماه تصویب شد سال مالی همه شرکت های تابعه به پایان اسفندماه تغییر یافت. وی درباره برنامه عرضه سهام شرکت مدبران اقتصاد (از زیر مجموعه های پترول) گفت: عرضه سهام این شرکت یکی از برنامه های بودجه در سال مالی منتهی به شهریور 94 بود اما به دلیل تغییر سال مالی ، انجام این مهم در برنامه های سال مالی آتی لحاظ شده است. محصصی با تاکید بر نیاز به تأمین سرمایه و منابع مالی در شرکت های خارج بورس "پترول" خاطرنشان کرد:شرکت های غیربورسی پترول شامل پتروشیمی ایلام، لردگان، گچساران، صدف عسلویه و 4 شرکت موسوم به خط دنا (پتروشیمی ممسنی، کازرون، دهدشت و بروجن) برای توسعه فعالیت های خود نیاز به نقدینگی دارند که باید از طرق مختلفی تأمین شود. وی ادامه داد: تأکید اصلی پترول بر تأمین مالی از طریق فاینانس های خارجی و داخلی بوده ولی در صورت لزوم می تواند از طریق افزایش سرمایه نیز دنبال شود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70