۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بزرگترین تولید کننده محصولات آلیاژ مس جهان در راه ایران

بزرگترین تولید کننده محصولات آلیاژ مس جهان در راه ایران
کد: 11965   تاریخ انتشار :۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۷

شرکت تولیدی، KME بزرگترین تولید کننده محصولات آلیاژ مس و مس (به استثنای سیم مسی) در سراسر جهان است.

به گزارش TSEpress   به نقلاز صدای اقتصاد بعد از توافق گروه 1+5، رفت و آمد های کشور های مختلف به ایران برای ایجاد و گسترش همکاری ها بیشتر شده است. هر کدام در هیاتی مختلف اقتصادی به ایران می آیند تا ضمن بررسی اوضاع اقتصادی کشور، افق همکاری هایشان را بسنجند. دیروز هم در جلسهGECF (مجمع کشورهای صادر کننده گاز طبیعی) یکی از مدیران شرکت KME آلمان حضور داشت. KME یک گروه صنعتی بزرگ در اروپا است که در صنعت فرآوری مس جهانی پیشرو است. این شرکت، 12 سایت تولیدی در سرتاسر جهان دارد که 11 سایت آن در اروپا و یک سایت آن در چین قرار دارد. براساس پرتال این شرکت تولیدی، KME بزرگترین تولید کننده محصولات آلیاژ مس و مس (به استثنای سیم مسی) در سراسر جهان است. صدای اقتصاد در همایش دیروز GECF با یکی از مدیران این شرکت گفتگو کرد.

*دلیل آمدن شما به ایران چیست؟

من فروشنده مس هستم. صنعت مس می‌تواند در تجهیزات نفتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. ما شرکتی به نام KME در آلمان داریم که در این زمینه فعالیت می‌کند.

*شما در راستای همکاری با ایران، تا به حال با وزارت خانه ها دیدار داشته اید؟

ما تاکنون صحبتی با هیچ یک از مقامات دولتی ایران نداشته‌ایم و بیشتر مذاکرات مربوط به خریداران و مشتری‌های ما در بخش خصوصی بوده‌است.

*تحریم ها علیه ایران تا حالا مشکلاتی برای شما ایجاد کرده؟

تحریم‌ها تاکنون مشکلات بسیاری برای ما ایجاد کرده‌است. البته قرار است روز یکشنبه دیداری با اعضای اتاق بازرگانی ایران و آلمان داشته باشیم تا درباره راه‌هایی برای تسهیل شرایط و روابط در پساتحریم و آنچه از این پس می‌توانیم انجام دهیم، تصمیم گیری شود.

*به نظر شما تحریم ها چه زمانی به طور کامل برداشته می شود تا همکاری های بین المللی تسهیل شود؟

بسیاری از دوستان و همکاران من بر این باورند که تحریم‌ها تا سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد. البته برخی نیز بر این باور هستند که پایانی برای تحریم‌ها وجود نخواهد داشت. من هنوز نمی‌دانم. اما امیدوارم که این تحریم‌ها به پایان برسد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70