۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

به دنبال کاهش قیمت نفت ۲۱ دکل نفتی دیگر آمریکا خاموش شد

به دنبال کاهش قیمت نفت ۲۱ دکل نفتی دیگر آمریکا خاموش شد
کد: 13274   تاریخ انتشار :۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴

به دنبال کاهش قیمت نفت، حفاران آمریکایی ۲۱ دکل نفتی دیگر این کشور را از فعالیت خارج کردند و تعداد کل دکل های خاموش به ۵۲۴ دکل، کمترین تعداد از آوریل ۲۰۱۰ رسید.

 به گزارش TSEpress   به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آمارها نشان داد، شرکت های فعال در بخش انرژی آمریکا هفته قبل برای چهاردهمین هفته متوالی از ۱۵ هفته گذشته، تعداد دکل های نفتی خود را کاهش دادند. این امر نشان می دهد که حفاران آمریکا پیش از انجام یک سری فعالیت های اکتشافی و استخراجی هنوز منتظر افزایش قیمت هستند. بیکر هیوز بزرگ ترین شرکت خدمات نفتی جهان در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد، حفاران در هفته منتهی به ۱۱ دسامبر ۲۱ دکل نفتی را از فعالیت خارج کردند و تعداد کل دکل های خاموش به ۵۲۴ دکل، کمترین تعداد از آوریل ۲۰۱۰ رسید. بر اساس این گزارش، این کاهش، شدیدترین کاهش از ماه اکتبر به شمار می رود. این کاهش تعداد دکل های فعال نفتی را به یک سوم ۱۵۴۶ دکل فعال در هفته مشابه یک سال گذشته تقلیل داد. از پایان تابستان، حفاران آمریکا ۱۳۰ دکل را از فعالیت خارج کردند. طی هفته گذشته قیمت نفت خام آمریکا به طور متوسط ۳۷ دلار در هر بشکه معامله شده است. این رقم برای هفته پیش از آن ۴۱ دلار بود. قیمت نفت خام آمریکا در روز جمعه به ۳۵.۳۵ دلار در هر بشکه سقوط کرد که کمترین رقم از فوریه ۲۰۰۹ محسوب می شود. به گفته تاجران انرژی، از آغاز سپتامبر، نرخ هفتگی کاهش دکل های نفتی حدود ۹ عدد به طور متوسط بوده است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70