۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تأمین مالی دو مرحله‌ای 600 میلیارد تومانی رایتل از طریق فرابورس

تأمین مالی دو مرحله‌ای 600 میلیارد تومانی رایتل از طریق فرابورس
کد: 4209   تاریخ انتشار :۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۵

مدیرعامل رایتل گفت: تاکنون 600 میلیاردتومان تأمین مالی صورت گرفته که سود آن با نرخ ۲۲ درصد هر ماه به کارگزار پرداخت می‌شود.
به گزارش TSEpress   به نقل از خبرگزاری فارس مجید صدری با اشاره به میزان تأمین مالی این اپراتور از طریق بازار سرمایه، اظهار داشت: تاکنون در دو مرحله انتهای سال 92 و در سال 93 با رایزنی انجام شده منابع مالی در رایتل جذب شد.در هر مرحله تأمین مالی 300 میلیارد تومان نقدینگی وارد شرکت شد که صرف امور زیرساختی و خدماتی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اوراق صکوک منتشر شده توسط تأمین سرمایه امین و 8 ماه کار کارشناسی با سازمان بورس انجام شده است، گفت: در شرایط فعلی تنها از تسهیلات شبکه بانکی استفاده نکردیم، بلکه از ظرفیت‌های بازار سرمایه هم بهره‌مند شدیم.خریداران این اوراق با نرخ 22 درصد سود مصوب بانک مرکزی را به صورت ماهانه از طریق کارگزار دریافت می‌کند.
وی با اشاره به جزئیات بیشتر این نحوه تأمین مالی از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار تأکید کرد: این اوراق بر روی تجهیزات رایتل و ضمانت شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی به مدت سه روز از طریق فرابورس عرضه شد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70