۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تحقیق و تفحص از شرکت حفاری شمال در دستور کار کمیسیون انرژی نیست

تحقیق و تفحص از شرکت حفاری شمال در دستور کار کمیسیون انرژی نیست
کد: 6245   تاریخ انتشار :۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۷

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مورد تحقیق و تفحص از شرکت حفاری شمال گفتند: این طرح در دستور کار این کمیسیون نیست و تا کنون هم در جلسات کمیسیون انرژی مطرح نشده است.

به گزارش TSEpress به نقل از خانه ملت، برخی رسانه در خبری اعلام کردند تحقیق و تفحص از شرکت حفاری شمال در مجلس کلید خورد. در این خصوص با اعضای کمیسیون تخصصی مجلس یعنی کمیسیون انرژی برای صحت این خبر تماس گرفتیم که همه اعضای کمیسیون انرژی از این تحقیق و تفحص اظهار بی اطلاعی کرده و گفتند تا کنون چنین موردی در جلسات چند ماه گذشته کمیسیون انرژی مطرح و یا عنوان نشده است.

حسین امیری خامکانی سخنگوی کمیسیون انرژی در مورد تحقیق و تفحص از شرکت حفاری شمال در مجلس، گفت: موضوع تحقیق و تفحص به کمیسیون انرژی گزارش و درخواستی دریافت نکردیم و این موضوع جدیدی است که دیروز اولین بار است که مطرح شد.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا کنون در این خصوص گزارش و یا درخواستی به دست ما نرسیده است و در این زمینه اطلاعی هم نداریم و در جلسات کمیسیون انرژی هم بحثی در خصوص تحقیق و تفحص از شرکت حفاری شمال مطرح نشده است.

سیدمهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس هم در این خصوص گفت: در جراین این امر نیستم و تا کنون در کمیسیون انرژی تحقیق و تفحص از شرکت حفاری شمال مطرح نشده است.

حجت الاسلام موسی احمدی عضو دیگر کمیسیون انرژی هم  با بیان اینکه از تحقیق و تفحص شرکت حفاری شمال اطلاع ندارم، بیان کرد: تا کنون موضوعی مبنی بر تحقیق و تفحص از حفاری شمال در کمیسیون مطرح نشده است.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی هم با اشاره اینکه تا کنون صحبتی در مورد تحقیق و تفحص از حفاری شمال نشنیدم، گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم در کمیسیون موضوعی مبنی بر تحقیق و تفحص از حفاری شمال مطرح نبوده است.

لازم به ذکر است که دیگر اعضای کمیسیون انرژی هم از تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت حفاری شمال اظهار بی اطلاعی کرده و اعلام کردند تا کنون در جلسات این کمیسیون موضوعی در این خصوص مطرح نشده است./

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70