۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تعیین تکلیف پالایشگاه‌ها با ۲ سناریو

تعیین تکلیف پالایشگاه‌ها با ۲ سناریو
کد: 3446   تاریخ انتشار :۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۴

به گزارش TSEpress و به نقل از فارس، تصمیم‌گیری در مورد بازگشایی نماد پالایشگاهی موکول به ارائه ۲ سناریو اطلاعات مالی در پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۵ اسفند است.

امیر حمزه مالمیر معاون ناشران و اعضا با اعلام خبر فوق گفت: جلسه با مدیران شرکت های پالایشگاهی پذیرفته شده در بورس و فرابورس صبح امروز شنبه مورخ 23 اسفندماه در محل بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد.

وی افزود: دراین جلسه که با حضور مدیران بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس، سازمان بورس ، شرکت های پالایشگاهی و سهامداران عمده آنها برگزار شد موضوع ارائه اطلاعات مالی پس از اعلام نرخ های نفت و فرآورده های نفتی از سوی نهادهای ذیربط (وزارت نفت و شرکت پخش و پالایش) به بازار مورد تبادل نظر قرار گرفت.

مالمیر اظهار داشت: شرکت های پالایشگاهی و سهامداران عمده آنها نسبت به نرخ های اعلامی معترض بوده و اعتقاد دارند قیمت فرآورده های نفتی اعلامی از سوی پالایش و پخش با قیمت های جهانی تفاوت معناداری دارد.

معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس اوراق بهادار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به نظرات موافق و مخالف حاضرین در جلسه در خصوص ارائه اطلاعات و بازگشایی نماد پالایشگاهی، مقرر شد پالایشگاه ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه با دو سناریو اطلاعات مالی خود را تهیه و به بازار ارائه نمایند و تصمیم گیری در مورد بازگشایی نماد به پس از آن موکول شد.

 

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70