۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تقسیم 650 ریال سود به ازای هر سهم چادرملو

تقسیم 650 ریال سود به ازای هر سهم چادرملو
کد: 6413   تاریخ انتشار :۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۳۳

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو روز گذشته در حالی برگزار شد که این شرکت برای سال مالی 93 معادل 14 هزار و 55 میلیارد ریال سود خالص شناسایی کرده است.
 
به گزارش TSEpress به نقل از اقتصادنیوز،  در این جلسه که ریاست آن بر عهده مرتضی علی‌اکبری بود، گزارش هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی شرکت به استماع حاضران رسید. در همین راستا نوریان در جلسه مجمع به تولید 10.3 میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن و 1.5 میلیون تن سنگ‌آهن دانه‌بندی اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته معادل3.5 میلیون تن کنسانتره تولیدی در کارخانه گندله‌سازی اردکان به گندله تبدیل و به واحدهای فولادسازی انتقال یافت. وی در این جلسه به پروژه فولادسازی چادرملو که با 93 درصد پیشرفت همراه است، اشاره کرد و گفت: این طرح با ظرفیت تولید سالانه یک‌میلیون تن فولاد از سال 89 شروع و در نیمه دوم سال 94 راه‌اندازی می‌شود. در پایان جلسه مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به پایان اسفندماه 93، حاضران جلسه تقسیم مبلغ 650 ریال سود به ازای هر سهم میان صاحبان سهام را به تصویب رساندند. همچنین مطابق دستور جلسه مجمع اعضای هیات مدیره جدید شرکت چادرملو پس از رای‌گیری از حضار معرفی شدند. بدین ترتیب شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری امید، سرمایه‌گذاری سپه، توسعه صنایع معدنی امید، مدیریت توسعه گوهران امید و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در هیات مدیره چادرملو کرسی گرفتند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70