۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تیغ ورشکستگی بیخ گلوی پالایشگاه های واگذار شده

تیغ ورشکستگی بیخ گلوی پالایشگاه های واگذار شده
کد: 13879   تاریخ انتشار :۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۷

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تشکیل وزارت انرژی اقدام مناسبی است ، گفت: پالایشگاه‌هایی که در راستای خصوصی سازی واگذار شدند، در حال ورشکستگی بوده و نباید در اجرای اصل 44 قانون اساسی در حوزه نفت عجله کنیم.

سید سعید حیدری طیب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد پیشنهاد تشکیل وزارت انرژی در برنامه ششم توسعه، گفت: در برنامه قرار بود تعداد وزارتخانه‌ها تقلیل یابد و حدود 17 وزارتخانه برسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ادغام وزارت نفت و نیرو و تشکیل وزارت انرژی که در برنامه ششم پیشنهاد شده است که به نظرم اقدام بدخوبی است.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس هم می‌توانند این پیشنهاد را ارائه دهند که وزارت انرژی با ادغام نفت و نیرو تشکیل شود.

حیدری طیب در پاسخ به این سوال که این وزارتخانه‌های نفت و نیرو بزرگ هستند و با این ادغام ممکن است در رسید به اهداف ایجاد مشکل کند، بلایی که بر سر وزارت صنعت، معدن و تجارت آمد، اظهار کرد: هر چقدر حجم بدنه یک وزارتخانه بیشتر شود، مدیریت سخت‌تر خواهد شد و  هر چقدر وزارتخانه‌ها کوچک‌تر و مدیریت آن راحت‌تر است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: منابع نفتی از همیت ویژه‌ای برخودار است و پالایشگاه‌هایی هم که واگذار شدند در حال ورشکستگی هستند و این اشتباه است و نباید در اجرای اصل 44 قانون اساسی در حوزه نفت عجله کنیم .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70