۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
تحلیل ها

جزئیات عرضه اولیه دیگری که در راه است...!

جزئیات عرضه اولیه دیگری که در راه است...!
کد: 19578   تاریخ انتشار :۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۳

از حاشیه های امروز بازار می توان به عرضه اولیه 10 درصد شرکت پگاه گلستان طی هفته جاری اشاره کرد.پگاه گلستان با سرمایه ١٢ میلیارد تومان از شرکت های معروف و پر پتانسیل صنایع شیر بوده که تلاش سهامدار عمده عرضه ١٠ درصد آن طی هفته جاری است.

  به گزارش TSEpress  و به نقل از تابناک اقتصادی، وحید وحیدی، مدیر مالی شرکت صنایع شیر ایران درخصوص آخرین وضعیت شرکت زیر مجموعه صنایع شیر (پگاه گلستان)  گفت: این شرکت 12 میلیارد تومان سرمایه دارد که با این سرمایه در واقع بودجه امسال آن 8 میلیارد و 600 میلیون تومان است. شرکت در سه ماهه بالاتر از 100 درصد پوشش داده و امیدواریم این اتفاق در 6ماهه نیز رخ بدهد. وی گفت: معمولا در 6 ماهه دوم نیز صنایع لبنی بهتر از 6 ماهه اول هستند. بنابراین امیدواریم شرکت بتواند این سود را محقق نماید و پتانسل تعدیل هم دارد.به گفته وی، پگاه گلستان در بین شرکت های صنایع شیر در رتبه مناسبی قرار دارد. با توجه به اینکه شرکت نزدیک مرزهای افغانستان قرار دارد بخشی از فروش شرکت به این کشورها صادر می شود.وحیدی در مورد میزان صادرات محصولات شرکت گفت: شرکت حدود 20 درصد فروش صادراتی دارد. البته صادرات به روسیه در برنامه این شرکت نبوده و در بازار عراق، افغانستان و ترکمنستان بازار صادراتی دارند. بنابر این شرکت صادرات مناسبی دارد. وی در مورد فروش داخلی شرکت گفت: بیشتر محصولات پگاه در خراسان گلستان و استان های اطراف توزیع می شود. البته برخی برندها به طور مثال برند زیارت درکل کشور توزیع می شود که بیشتر پنیر و ماست و ... است.وحیدی گفت: پذیرش شرکت سال گذشته انجام شد و شرکت طی هفته گذشته درج شد که امیدواریم در این هفته عرضه انجام شود. طی تعاملاتی که با بورس خواهیم کرد 10 درصد سهام را عرضه می کنیم. البته تعهد داریم 10 درصد دیگر هم طی 6 ماه عرضه کنیم.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70