۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

حرکت خودروسازان در جاده کیفی سازی

حرکت خودروسازان در جاده کیفی سازی
کد: 3670   تاریخ انتشار :۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۲

به گزارش TSEpress  و به نقل از شانا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بهتر است امسال شرکتهای خودروسازی، بهبود کیفیت خودرو را بدون افزایش قیمت انجام دهند. غلام محمد زارعی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ابراز امیدواری نسبت به این که سال نو سال کیفیت سازی خودروها بخصوص خودروهای پرتیراژ و پرمصرف باشد، گفت: طبیعی است در پی افزایش کیفیت خودروها شاهد افزایش قیمت هم باشیم ولی در صورت امکان، بهتر است شرکتهای خودروسازی ،بهبود کیفیت خودرو را بدون افزایش قیمت انجام دهند.

  • زارعی افزود: تلاش خودروسازان داخلی باید در راستای کاهش هزینه‌های نگهداری این خودروها و ارتقای سطح ایمنی خودروها باشد تا شاهد تصادفات کمتری در جاده‌های داخلی باشیم .

    وی کیفیت خودروهای تولیدی را نیز در کاهش میزان تصادفات مؤثر دانست و گفت: بنا به‌ضرورت  بهتر است خودروسازان امسال  مسیر حرکت و نقشه راه خود را بر اساس کیفیت سازی مشخص کنند. زیرا به لحاظ کمی خوب عمل شده و تولید خودرو در حد نیاز جامعه انجام‌شده است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70