۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

"خاور" گزارش افزایش سرمایه منتشر می کند

کد: 17995   تاریخ انتشار :۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۵۴

یک مقام مسئول در ایران خودرو دیزل از انتشار گزارش توجیهی افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت تا دقایقی دیگر خبر داد و گفت: درخواست افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های این شرکت از محل سایر سرفصل داریی‌ها از سوی هیات مدیره ارایه شده است.

  به گزارش  TSEpress   مرادی مدیر مالی شرکت ایران خودرو دیزل در گفت و گو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس گفت: تا دقایقی دیگر گزارش توجیهی افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت ایران خودرو دیزل که به تایید هیات مدیره رسیده از طریق سامانه کدال منتشر می شود.

وی افزود: " خاور" پیش از این در سال 1392 یکبار از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت در سرفصل زمین‌ها و املاک اقدام به افزایش سرمایه کرده و افزایش سرمایه جدید شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی سایر سرفصل‌های حسابداری از جمله تجهیزات و ماشین آلات و قالب‌های صنعتی این شرکت خواهد بود که برای اظهار نظر بازرس قانونی ارایه شده است.

به گزارش فارس بررسی‌ها نشان می‌دهند این گزارش توجیهی در سال 1394 تهیه شده که در میانه کار پیگیری این فرایند در سال 1395 منتفی شده است.

ایران خودور دیزل در حالی امروز اقدام به انتشار عمومی گزارش توجیهی افزایش سرمایه خود در سامانه کدال می کند که تا این لحظه هیچ درخواستی برای این منظور به سازمان بورس ارایه نکرده و برای بررسی مجدد باید این گزارش به تایید بازرس قانونی و سازمان بورس در مدت زمان مشخصی برسد.

   

ایران خودرو دیزل   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70