۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

خودروسازان مطرح اروپائی بار دیگر به تهران می‌آیند

خودروسازان مطرح اروپائی بار دیگر به تهران می‌آیند
کد: 28248   تاریخ انتشار :۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۲

مسوولان ارشد خودروسازان مطرح بین‌المللی از جمله بنز، فولکس‌واگن، پژو، سیتروئن و رنو در همایش بین‌المللی صنعت خودرو تهران حضور خواهند داشت.

به گزارش TSEpress دبیر علمی پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران از حضور اقتصاددانان خارجی از کشورهایی همچون فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، کره و چین در این همایش خبر داد. امیرحسن کاکایی، اظهار کرد: در همایش امسال برای اولین بار علاوه بر خودروسازان و قطعه‌سازان مطرح بین‌المللی از اقتصاددانان برجسته جهان نیز برای حضور در این همایش دعوت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون اقتصاددانان و مسئولان صنعتی از کشورهایی همچون فرانسه آلمان، ایتالیا، اسپانیا، کره و چین مقالاتی را برای ارائه در این همایش ارسال کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین یک اقتصاددان ایرانی – آمریکایی نیز در این همایش حضور و سخنرانی خواهد داشت.

دبیر علمی پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران ادامه داد: تمرکز همایش امسال در حوزه "زنجیره تامین قطعات خودروی رقابت‌پذیر" است و بیشتر مقالات علمی نیز با این محوریت ارسال شده است. وی افزود: مسوولان ارشد خودروسازان مطرح بین‌المللی از جمله مرسدس بنز، فولکس‌واگن، پژو، رنو و سیتروئن نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

کاکایی خاطرنشان کرد: پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران با حضور اقتصاددانان، خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی و خارجی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

پژو   خودرو   رنو   سیتروئن   فولکس واگن   مرسدس بنز   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70