۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رشد 8 درصدی، نیازمند منابع 800هزار تا 1063هزار میلیارد تومانی است!

رشد 8 درصدی، نیازمند منابع 800هزار تا 1063هزار میلیارد تومانی است!
کد: 13412   تاریخ انتشار :۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه رشد سالانه ۸ درصدی اقتصاد پیش بینی شده است، گفت: برای دستیابی به این رشد نیازمند ۸۰۰ هزار تا ۱۰۶۳ هزار میلیارد توان منابع هستیم.

  به گزارش TSEpress و به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت در دومین همایش بهبود محیط کسب‌وکار با اشاره به این‌که پیش‌نویس لایحه برنامه ششم توسعه برای پیشرفت کشور طی سال‌های 1395- 1399 در حال برنامه‌ریزی است، گفت: با توجه به تاسی برنامه ششم توسعه از سیاست‌های کلی ابلاغی و سیاست‌های کلی مقاومتی به‌طور متوسط رشدی هشت درصدی در سال مورد توجه قرار گرفته و مهم‌ترین عنصر برای دستیابی به این رشد تجهیز منابع مالی است. وی همچنین ادامه داد: برای تجهیز منابع مالی بالغ بر 800 هزار تا 1063 هزار میلیارد تومان تامین مالی نیاز است که این تامین منابع نیز نیازمند بستری مناسب است. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضروری‌ترین و مناسب‌ترین اقدام دولت برای رشد هشت درصدی اقتصادی را ایجاد فضای کسب‌وکار دانست و افزود: برای دولت مناسب‌ترین و ضروری‌ترین کار برای رشد هشت درصدی مهیا‌کردن فضای کسب‌وکار و 10 مولفه بهبود کسب‌وکار است و سازمان مدیریت وظیفه‌ دارد در کنار پیگیری این شاخص‌ها و اهدافی که در برنامه توسعه وجود دارد برای موفقیت کشور اقدامات لازم را انجام می‌دهند. نوبخت در پایان با تبریک صعود 34 پله‌ای بهبود محیط کسب‌وکار برای ایران با اعلام اینکه به عنوان نماینده دولت در دومین همایش بهبود محیط کسب‌وکار حضور یافته آنچه امروز می‌تواند دولت را خرسند کند محصول و موضوعی است که دومین همایش بهبود محیط کسب‌وکار در امروز داشته است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70