۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ساختن سنگینترین سازه های دریایی در فاز١٢

ساختن سنگینترین سازه های دریایی در فاز١٢
کد: 3294   تاریخ انتشار :۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷

به گزارش TSEpress  و به نقل از شانا، سنگین ترین سازه های دریایی با وزنی بالغ بر ١٠ هزار تن در فاز ١٢ پارس جنوبی نصب شده است.

مسعود رهبری، مدیر عرشه‌های فاز ١٢ شرکت تاسیسات دریایی افزود : فاز ١٢ از سه فاز متعارف تشکیل شده است که هر فاز آن یک درصد به تولید ناخالص داخلی کشور اضافه می‌کند.
وی با اشاره به روشن شدن مشعل فازهای ١٢، ١٥ و ١٦ و هفده و هجده در طول امسال افزود: درحالی که طی ١٠ سال اخیر ١٠ فاز پارس جنوبی راه اندازی شد؛ در یک سال اخیر  پنج مشعل پارس جنوبی روشن شد.
رهبری با بیان این‌که شرکت تاسیسات دریایی سنگین‌ترین سازه‌های دریایی را در فاز ١٢ ساخته است، تصریح کرد: وزن هر یک از سکوهای دریایی ساخته شده در این فاز بوسیله این شرکت ٣٤٠٠ تن است در حالی که سکوهایی که در فازهای دیگر ساخته شده بود ٢٤٠٠ تن وزن داشت.
مدیر عرشه‌های فاز ١٢ شرکت تاسیسات دریایی با اشاره به تحریم صنعت نفت افزود: با این‌که برای خرید برخی از قطعات به دلیل تحریمها با محدودیت مواجه بودیم اما، با مدیریت صحیح پروژه توانستیم این مهم را به انجام برسانیم.
وی ثابت بودن تیم مدیریت پروژه را از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم یکی از دلایل موفقیت بخش دریایی فاز ١٢ عنوان کرد و گفت: فاز ١٢ از معدود پروژه هایی است که منابع مالی آن در خود پروژه هزینه شده است.
مدیر عرشه‌های فاز ١٢ شرکت تاسیسات دریایی ایجاد دو تیم مدیریتی در راه‌اندازی بخش دریایی و همچنین رقابت میان شرکتها را در اجرای سریع‌تر این پروژه مهم دانست.
رهبری همچنین گفت: تا یک ماه دیگر همه بخش دریایی فاز ١٢ را به کارفرما تحویل می‌دهیم.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70