۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

صادرات سایپا امسال به 100 میلیون دلار رسید

صادرات سایپا امسال به 100 میلیون دلار رسید
کد: 17131   تاریخ انتشار :۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۴

قائم مقام معاونت صادراتی گروه خودروسازی سایپا گفت : صادرات ما در سال جاری به یکصد میلیون دلار رسیده است.
 به گزارش TSEpress    احمد اسماعیلی در حاشیه ارسال اولین محموله صادراتی سایپا به کشور الجزایر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : امسال محصولات سایپا به بازارهای آذربایجان ، ترکمنستان ، مصر ، عراق ، سوریه و ونزوئلا صادر شد.
وی گفت : سال آینده علاوه بر این کشورها قصد داریم به کشورهای الجزایر ، نیجریه و سنگال نیز صادر کنیم.
اسماعیلی افزود: پیش بینی ما این است که در سال 95 حداقل 200 میلیون دلار از محل صادرات محصولات سایپا بدست آید.
وی گفت: در حوزه غیر خودرویی نظیر قطعات یدکی و خط تولید نیز صادرات به کشورهای ترکیه ، روسیه و اوکراین در دستور کار قرار دارد.
 * پراید در عراق 9 هزار دلار به فروش می رسد
قائم مقام معاونت صادراتی گروه خودروسازی سایپا هم با بیان اینکه شایعات گران بودن خودروهای صادراتی سایپا نسبت به داخل کشور بیشتر از سوی رقبای ما عرضه می شود ،گفت: پراید در عراق 9 هزار دلار و تیبا 8 هزار و 500 دلار به فروش می رسد.
احمد اسماعیلی امروز در حاشیه ارسال اولین محموله صادراتی سایپا به الجزایر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: پراید 132 که از نظر آپشن پایین تر از نمونه مشابه در داخل کشور است در مصر 7 هزار و 500 دلار به فروش می رسد.
وی گفت: همچنین محصول تیبای ما در جمهوری آذربایجان 7 هزار و 500 مانات ( واحد پول اذربایجان) فروخته می شود.
اسماعیلی تصریح کرد: همه محصولات سایپا که در خارج به فروش می رسد حداقل 10تا 30 درصد بالاتر از قیمت فروش همین محصولات در بازار ایران است زیرا ما ملت ایران را بیش از ملت های دیگر دوست داریم.

سایپا   فروش   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70