۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

عسگری: استعفاء خیانت به وزیر است/جدایی من با توافق طیب‌نیا بود

عسگری: استعفاء خیانت به وزیر است/جدایی من با توافق طیب‌نیا بود
کد: 13550   تاریخ انتشار :۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۳۵

رئیس سابق سازمان امور مالیاتی کشور با شاره به اینکه اهل خیانت به وزیر اقتصاد نیست، گفت: نه استعفا دادم و نه برکنار شدم؛ بلکه با هماهنگی وزیر اقتصاد تصمیم گرفتیم که این جابه‌جایی را انجام دهیم.

 به گزارش TSEpressعلی عسگری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در مورد جدایی از وزارت اقتصاد و رفتن از سازمان امور مالیاتی، اظهار داشت: استعفاء ندادم و برکنار هم نشدم و دلیلی برای استعفاء نداشتم. به وزیر اقتصاد خیانت نمی‌کنم که استعفاء بدهم و وزیر هم من را برکنار نکرده است. وی افزود: با هماهنگی آقای طیب‌نیا تصمیم گرفتیم که این جابه‌جایی را انجام دهیم و کاملاً با هماهنگی بوده است. هیچ مشکلی هم با هم نداریم و در نظام اداری این جابه‌جایی یک مسئله طبیعی است و چیز عجیب و غریبی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی عسگری از مهر ماه سال 88 به ریاست سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شده بود. در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر رئیس سازمان امور مالیاتی و جایگزینی مدیرعامل بانک سپه به جای وی مطرح شده بود و بعد این موضوع تکذیب شد، اما با تأیید هیأت دولت، سیدکامل تقوی‌نژاد مدیرعامل بانک سپه به ریاست سازمان امور مالیاتی منصوب شد و علی عسکری از سازمان امور مالیاتی کنار رفت. علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی با توجه به موافقت هیات وزیران طی حکمی سیدکامل تقوی نژاد را به سمت معاون وزیر و رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب کرد. وزیر اقتصاد همچنین طی حکم علی عسگری، رییس سابق سازمان امور مالیاتی کشور را بعنوان مشاور خود منصوب کرد که قرار است فردا (چهارشنبه) مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مالیاتی برگزار شود. لازم به ذکر است تقوی‌نژاد تاکنون مدیرعامل بانک سپه به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ دولتی و همچنین رییس هیات انتظامی بانک ها بوده است که هنوز جانشین وی در این بانک دولتی معرفی نشده است. با این حال برخی اخبار حاکی از انتخاب جانشین تقوی نژاد از بین اعضای هیأت مدیره این بانک است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70