۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
تحلیل ها

"قاسم ایران" املاک همدان، بندرعباس و سنندج را هم می‌فروشد

کد: 20531   تاریخ انتشار :۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۵۷

شرکت قاسم ایران یکی از قدیمی ترین شرکت‌های پخش سراسری فعال در ایران است، که با برخورداری بیش از ۲۸۸ هزار متر مربع زمین در قالب انبار و همچنین املاک تجاری-اداری در در سراسر کشور به دنبال فروش بخشی از این دارائیها ثابت تحت عنوان فروش املاک مازاد به عنوان جدی ترین و مهم ترین برنامه امسال شرکت می باشد که این برنامه در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفته است.

  به گزارش TSEpress  شرکت قاسم ایران که با درج آگهی فروش ملک اصفهان خود در اواسط مهر ماه، نشان داد برنامه فروش املاک مازاد این شرکت به صورت جدی از سوی مدیران “قاسم” در حال اجرایی شدن می باشد، این بار با درج آگهی املاک خود در شهرهای همدان، بندرعباس و سنندج در روزهای اخیر خبرساز شد. گویا فروش املاک مازاد قاسم ایران فراتر از حد تصور و انتظارات سهامداران شرکت پیگیری می شود. در هر حال باید دید قاسم تا چه میزان، می تواند این دارائی ها را به فروش برساند؟ فروش املاکی که هرچند ممکن است زمانبر باشد، اما در صورت فروش و تزریق نقدینگی به شرکت، می توان به ادامه برنامه های قاسم ایران امیدوارتر بود. قاسم ایرانی که بخاطر نحوه عرضه اولیه آن در آبان ماه سال 93، رشد قیمتی 100 درصدی در کوتاه مدت را تجربه کرد و پس از آن روند نزولی قیمتی خود را از 20000  ریال شاهد است؛ با فروش قطعی املاک مازاد قاسم و بهبود شرایط فروش شرکت با توسعه شبکه پخش و توزیع میتوان روزهای بهتری برای سهامداران "قاسم" متصور بود.  

درج آگهی مزایده قاسم ایران برای فروش املاک شهرهای همدان، بندرعباس و سنندج

آگهی فروش قاسم ایران، ملک شهرستان همدان (این ملک به مساحت 10000 مترمربع به صورت انبار و حدود 6300 مترمربع به صورت مستحدثات می باشد) صفحه 5 روزنامه اطلاعات مورخ اول آبانماه 1395 : [caption id="attachment_20534" align="aligncenter" width="762"]آگهی مزایده قاسم ایران - ملک شهرستان همدان آگهی مزایده قاسم ایران - ملک شهرستان همدان[/caption]   آگهی فروش قاسم ایران، ملک شهرستان بندرعباس ( ملک به مساحت 9700 مترمربع به صورت انبار تجاری می باشد) صفحه 7 روزنامه اطلاعات مورخ 29 مهرماه 95 : [caption id="attachment_20538" align="aligncenter" width="695"]آگهی مزایده قاسم ایران - ملک بندرعباس آگهی مزایده قاسم ایران - ملک بندرعباس[/caption]   آگهی فروش قاسم ایران، ملک شهرستان سنندج (ملک به مساحت 4250 مترمربع به صورت انبار می باشد) صفحه 7 روزنامه اطلاعات مورخ 28 مهرماه 95: [caption id="attachment_20540" align="aligncenter" width="638"]آگهی مزایده قاسم ایران - ملک سنندج آگهی مزایده قاسم ایران - ملک سنندج[/caption]   .

ما را در تلگرام همراهی کنید :  https://telegram.me/tsepress

قاسم ایران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70