۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مدیریت هلدینگ انرژی شستا پاسخگوی تاخیر در بهره برداری پالایشگاه ها باشد

مدیریت هلدینگ انرژی شستا پاسخگوی تاخیر در بهره برداری پالایشگاه ها باشد
کد: 4851   تاریخ انتشار :۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۰

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ضرورت استفاده از مدیران قوی اقتصادی گفت: شرکت شستا به عنوان یکی از شرکت های مهم کشور با وجود برخورداری از شرکت های فراوان زیر مجموعه که در بخش انرژی فعال هستند تاکنون نتوانسته تحول مطلوبی در فعالیت هلدینگ انرژی خود ایجاد کند.

 به گزارش TSEpress    ابراهیم نکو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر ضرورت بکارگیری مدیران قوی در بخش ها مختلف کشور گفت: مقام معظم رهبری در چند سال گذشته در شعارهای سال روی ضرورت تقویت اقتصادی کشور تاکید داشتند بنابراین باید تا دستیابی به پیشرفت اقتصادی مطلوب از تمامی ظرفیت ها در این راستا استفاده شود.

نماینده مردم رباط کریم و  بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید پذیرفت با وجود دارا بودن کشور از منابع غنی انرژی  از این ظرفیت بصورت مطلوب استفاده نشده که یکی از دلایل آن مدیریت ضعیف بخش انرژی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: شرکت شستا به عنوان یکی از شرکت های مهم کشور با وجود برخورداری از شرکت های فراوان زیر مجموعه که در بخش انرژی فعال هستند نتوانسته تحول مطلوبی در فعالیت هلدینگ انرژی خود ایجاد کند.

نکو افزود: با وجود مثبت بودن تغییرات مدیریتی در برخی مجموعه‌ها، باید پذیرفت تغییر مدیریت در برخی بخش ها نیز تاثیرگذرا نبوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مدیریت هلدینگ بخش انرژی شستا ضعف هایی وجود دارد که بطور مثال باعث عدم پیشبرد پروژه عظیم پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه شده، نباید فراموش کرد با بهره‌برداری از این نوع پالایشگاه ها در تمامی کشور فرصتی برای جلوگیری از خام فروشی و همچنین اشتغال زایی فراهم می شد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: در هر صورت ضرورت دارد مسئولان اقتصادی از مدیران کارشناس و حرفه ای که از تعهد کاری لازم برخوردارند استفاده کنند تا راندمان عملکرد اقتصادی کشور افزایش یابد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70