۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مذاکره با آنکارا برای ساخت نیروگاه درترکیه

مذاکره با آنکارا برای ساخت نیروگاه درترکیه
کد: 2133   تاریخ انتشار :۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۳

  • مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران گفت:مذاکره با شرکتهای ترکیه ای برای خرید برق از ایران با توجه به این که قرار است نیروگاه در ترکیه احداث شود، ارتباطی با وزارت نیرو پیدا نمی کند.
  • به  گزارش TSEpressعلیرضا کاملی در گفتگو با خبرنگار شانا با تاکید براین که صادارت برق از ایران بدون شک باید با هماهنگی وزارت نیرو انجام شود، افزود: پیرو مذاکره با شرکتهای ترکیه ای قرار است ایران گاز این نیروگاهها را تامین کند. وی افزود: چون انحصار صادرات برق در اختیار شرکت توانیر است، بنابراین شرکتهای متقاضی باید هماهنگ های لازم را در این زمینه با وزارت نیرو انجام دهند. مدیرعامل شرکت صادرات گاز با بیان این که شرکتهای ترکیه ای که هم اکنون در حال مذاکره با آنها هستیم شرکتهای توانمند و باسابقه ای هستند، افزود: این شرکتها در ترکیه دارای نیروگاه هستند و توانمندی فنی و مالی آنها به صورت دقیق ارزیابی شده است. به گزارش شانا، نخستین قرارداد تولید برق ماه گذشته میان شرکت ملی صادرات گاز ایران و یک شرکت بخش خصوصی امضا شده است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70