۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید ایران‌خودرو برگزار می‌شود

نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید ایران‌خودرو برگزار می‌شود
کد: 27003   تاریخ انتشار :۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷

نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید ایران خودرو با حضور سازندگان طراز اول جهانی و بیش از ۸۰ سازنده توانمند داخلی چهارشنبه، سوم آبان ماه در شرکت ساپکو برگزار می شود.

به گزارش TSEpress و به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری شرکت پینین فارینا که از طراحان دارای کلاس جهانی طراحی خودرو است، به همراه سازندگان و طراحان توانمند داخلی، توسعه پلتفرم برای تنوع بخشی به سبد محصولات را آغاز کرده است.

برهمین اساس و به منظور تحقق اهداف در بخش طراحی پلتفرم و توسعه محصول، نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید با عنوان «Early Supplier Involvement» با حضور نمایندگانی از شرکت پینین فارینا و نمایندگان شرکت‏های طراح و سازندگان داخلی و خارجی، صبح روز چهارشنبه سوم آبان ماه در محل سالن اجتماعات ساپکو برگزار می شود.

برمبنای این گزارش، این نشست فرصتی مناسب برای ایران خودرو و شرکت پینین فارینا خواهد بود تا به تمامی تامین کنندگان داخلی و خارجی علاقه‏مند، اهداف فنی و برنامه زمانی پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو را معرفی کنند. پلتفرم جدید ایران خودرو شامل طیف کاملی از خودروهای بنزینی، هیبریدی و الکتریکی در کلاس های سدان، هاچ بک،‌ کراس اوور و وانت خواهد بود. download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

ایران خودرو   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70