۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
تحلیل ها

نگاه تکنیکال: غبشهر

نگاه تکنیکال: غبشهر
کد: 36338   تاریخ انتشار :۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲

 

  • غبشهر که قبلا در ۶۰۰ تومان پیشنهاد شده بود اکنون در ۸۵۰ تومان قرار داشته و کماکان در کانال صعودی درحال حرکت به سمت اهداف بالاتر است.
  • حرکت آرام و پرطمانینه سهم طی ماه‌های اخیر فرصت کافی را برای کلیه خریداران و فروشندگان جهت تصمیم‌گیری منطقی فراهم آورده است و این بهترین شرایطی است که یک سهم میتواند برای سهامداران رقم‌ بزند.
  • در تحلیل قبل از تارگت ۹۵۰ تومان بعنوان هدف قیمت نام بردیم. اما هم اکنون برمبنای شرایط جدید نمودار، تارگت قیمت برمبنای همپوشانی فیبوناچی‌ها در محدوده ۱۱۵۰-۱۲۰۰ تومان قرار میگیرد که باتوجه به فاصله ۴۰۰ تومانی از قیمت فعلی میتواند هنوز ۳۰ درصد بازدهی اضافی را برای سهامداران ایجاد کند.
  • اندیکاتور rsi حاکی از قدرت خریداران است و استحکام روند صعودی را تایید میکند. اندیکاتور مکدی نیز باوجود اصابت به خط روند مقاومتی، اما هنوز نشانه‌ای از نزول یا ضعف صادر نکرده است.
  • با عبور از ۸۷۰ تومان شاهد افزایش حجم معاملات و اقبال دوباره خریداران به این سهم خواهیم بود که نتیجتا رالی بعدی را شتاب بیشتری خواهد بخشید.
منبع: پشوتن مشهوری نژاد/ واحد تحلیل کارگزاری آتی‌ساز

تحلیل   غبشهر   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70