۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مدیرعامل تامین سرمایه امین عنوان کرد:هزار میلیارد تومان اوراق جدید بزودی منتشر می شود

مدیرعامل تامین سرمایه امین عنوان کرد:هزار میلیارد تومان اوراق جدید بزودی منتشر می شود
کد: 7896   تاریخ انتشار :۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۰

  • مدیر کنسرسیوم تامین سرمایه ها از اتحاد ۹ شرکت تامین سرمایه، بانک ملی و فرابورس برای انتشار و معاملات ثانویه یک هزار میلیارد تومان از اسناد خزانه اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.
  • به گزارش TSEpress  به نقل از شانا، علی سنگینیان مدیرعامل تامین سرمایه امین، با اشاره به برنامه دولت برای پرداخت بدهی پیمانکاران از طریق انتشار اسناد خزانه اسلامی در سال جاری اظهارکرد: با توجه به این برنامه دولت ، مقرر شده در مرحله اول یک هزار میلیارد تومان از اسناد خرانه اسلامی با عاملیت بانک ملی به پیمانکاران پرداخت شود. وی ادامه داد: برهمین اساس کنسرسیومی از ٩ شرکت تامین سرمایه با محوریت دو تامین سرمایه امین و لوتوس پارسیان تشکیل شده تا با همکاری فرابورس، ساز و کارهای لازم برای کشف قیمت منصفانه و معاملات ثانویه این اوراق طراحی و تدوین شود تا ابزاری با کارآمدی بالا در بازارسرمایه راه اندازی شود. مدیرعامل تامین سرمایه امین با بیان اینکه بانک ملی تاکنون اطلاعات تعدادی از پیمانکاران را دریافت کرده و ٢٥٠ میلیارد تومان از این اوراق را تخصیص داده ، افزود: دولت برای پوشش بخش عمده ایی از بدهی پیمانکاران برنامه جدی دارد و قرار است  در سال جاری ٣ هزار میلیارد تومان از این محل بدهی پیمانکاران پرداخت شود. سنیگینان درباره زمان بکاری اسناد خزانه اسلامی در فرابورس هم گفت: در این رابطه هفته پیش جلسه ایی با شرکتهای تامین سرمایه ها برگزار شده و انتظار می رود این اوراق جدید در آینده ای نزدیک آماده استفاده همگانی باشد و با اتحاد ٩ شرکت تامین سرمایه، بانک ملی و فرابورس مرحله اول از انتشار یک هزار میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی عملیاتی شود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70