۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

همه تصمیمات اقتصادی مجلس برای بودجه امسال 4 تصمیم و 4 سیگنال بودجه‌ای به اقتصاد

همه تصمیمات اقتصادی مجلس برای بودجه امسال 4 تصمیم و 4 سیگنال بودجه‌ای به اقتصاد
کد: 17613   تاریخ انتشار :۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۵۹

نمایندگان مجلس سه‌شنبه 24 اردیبهشت ماه برای بودجه سال 95 تصمیم‌هایی گرفتند که دولتمردان می‌گویند برای اجرای آنها مشکلاتی وجود دارد.

 به گزارش TSEpress  به نقل ازاقتصاد آنلاین حذف 24 میلیون نفر یارانه‌بگیر، گرانی پلکانی و چندنرخی شدن بنزین، افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان برای هر زوج و فروش اقساطی سربازی چهار تصمیم اقتصادی مجلس برای بودجه امسال بود که البته هنوز در بنزین به نظر می‌رسد تجدیدنظرهایی صورت بگیرد. در طرح هدفمندی یارانه‌ها در حالی که سخنگوی دولت گفت با معیارهای نماینده‌های مجلس تنها می‌توان هفت میلیون نفر را از دریافت یارانه حذف کرد اما در نهایت نماینده‌ها تصویب کردند که 24 میلیون نفر از یارانه‌بگیران از این لیست حذف شوند. در مورد وام ازدواج نیز هرچند نماینده دولت تاکید کرد که دولت تنها توان و منابع پرداخت هر زوج سه میلیون تومان وام را دارد اما در نهایت مجلسی‌ها این رقم را برای هر زوج 10 میلیون تومان تصویب کردند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، در مورد قیمت سوخت نیز با وجود مخالفت وزارت نفت، افزایش قیمت پلکانی و چند نرخی شدن بنزین تصویب شد که البته به دلیل ابهام در برخی بندهای آن به کمیسیون تلفیق بازگشت.

بودجه   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70