۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ورود ایتالیایی ها به «ثباغ» با مشارکت ۷۵ درصدی

ورود ایتالیایی ها به «ثباغ» با مشارکت ۷۵ درصدی
کد: 20618   تاریخ انتشار :۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۲۰

به گفته معاون اقتصادی «ثباغ»، یک گروه سرمایه گذار خارجی درصدد ورود به این شرکت با مشارکت ۷۵ درصدی هستند.

 به گزارش  TSEpress   میرعلی اصغر سرکار فرشی، معاون اقتصادی شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه در گفت و گو با پایگاه خبری اقتصادآنلاین گفت: سرمایه گذاران ایتالیایی برای ورود به دو پروژه رشدیه و پروژه سرعین قصد مشارکت با شرکت باغمیشه را دارند.

 فرشی افزود:  پروژه رشدیه، پروژه ۳۰ هکتاری این شرکت در تبریز است که شامل بخش های مختلف تجاری، سیاحتی، تفریحی، اقامتی و ورزشی می شود. حجم این پروژه ۲۹۰میلیون دلار برآورد شده است. همچنین پروژه توریستی سرعین نیز که در زمینی به مساحت ۲۶هزار ساخته خواهد شد، ۵۰ میلیون دلار برآورد هزینه برای ساخت دارد.

او خاطرنشان کرد: در این مشارکت، آورده شرکت باغمیشه، زمین است که ۲۵درصد از حجم پروژه ها را به خود اختصاص می دهد و ۷۵ درصد مابقی به عهده سرمایه گذار است.

معاون اقتصادی باغمیشه اظهار کرد: این سرمایه گذاران ایتالیایی که وزیر اسبق تجارت ایتالیا در راس آن قرار دارد، پس از بررسی پروژه های محتلفی اعم از پروژه های زیست محیطی و دام و طیور و ... برای ورود به مشارکت با شرکت باغمیشه وارد مذاکره شده است. در جلسه ای که با حضور نماینده وزیر اقتصاد برگزار شد، وزارت اقتصاد قول معافیت مالیاتی به این گروه سرمایه گذار داده است و همچنین از سوی وزارت امور خارجه، قول مساعد همکاری برای ورود پول از طریق سیستم بانکی داده شده است.

شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70