۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ورود یک موسسه اعتباری به فرابورس

ورود یک موسسه اعتباری به فرابورس
کد: 1889   تاریخ انتشار :۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸

به  گزارش TSEpress به نقل از ایران اکونومیست- رئيس هيئت مديره موسسه مالي و اعتباري ميزان با اشاره به اقدامات انجام شده براي ورود اين موسسه به فرابورس و تشکيل شرکت سهامي عام اعلام کرد: پيش بيني مي شود با اقدامات انجام شده موسسه مالي و اعتباري ميزان، تا پايان سال مجوز رسمي خود را دريافت نمايد.
به گزارش روابط عمومي موسسه ميزان، غفور حلمي با بيان اين مطلب تصريح کرد؛ موسسه ميزان از مدت ها قبل با استقبال از طرح سامان دهي موسسات با تعامل با بانک مرکزي اقدامات متنوعي را براي اخذ مجوز رسمي آغاز کرده است که تاکنون اين روند پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته است.
وي افزود: در اين راستا با تشکيل مجمع عمومي سهام‌داران اين موسسه با تبديل تعاوني به شرکت سهامي عام موافقت کردند و به زودي پذيره نويسي موسسه اعتباري ميزان انجام و سهام موسسه ميزان از طريق کارگزاري هاي رسمي کشور عرضه خواهد شد.
وي با اشاره به اظهارات اخير مسئولان بانک مرکزي درباره اعطاي مجوز به موسسات تصريح کرد: مسئولان ارشد بانک مرکزي اعلام کرده اند موسسه ميزان به همراه 4 موسسه ديگر تا پايان سال موفق به اخذ مجوز خواهند شد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70