۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

وضعیت جمعه سیاه در ساعات نخست/ چرا از حراج ها استقبال نشد؟

وضعیت جمعه سیاه در ساعات نخست/ چرا از حراج ها استقبال نشد؟
کد: 12329   تاریخ انتشار :۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۰

خرده فروش ها، بلک فرایدی (جمعه مشکی) را زودتر با تخفیفات فوق العاده خود شروع کردند تا خریدار های لوازم ارزان را به دام بیاندازند.

به گزارش TSEpress به نقل ازخبرآنلاین، کریگ جانسون، رییس سازمان رشد مشتری در این خصوص گفته است: «البته هنوز زمان زیادی نگذشته است، ولی از مشاهداتی که در حال حاظر داریم، تعداد خریداران خوب است، ولی عالی نیست.»

البته برخی از فروشگاه ها نیز به فروش فوق العاده ای رسیده بودند. حدود ۲۰۰ خریدار برای تویز آر اس در نیویورک صف کشیده بودند.

خریداران در ایالت متحده بیش از یک میلیارد دلار از طریق آنلاین خرید کردند و این آمار ۲۲ درصد بیشتر از سال گذشته است که حدود ۱۰۰ میلیون نفر به ۴۵۰۰ سایت های خرده فروش مراجعه کردند.

میانگین تخفیفات آنلاین امسال ۲۳ درصد بوده که از میانگین ۲۵ درصدی سال گذشته ۲ درصد کمتر بوده است.

انتظار می رود که خریداران امسال با احتیاط بیشتری خرید کنند. سازمان دولتی خرده فروش رشدی ۳.۷ درصدی را برای حراج های روزهای تعطیل در نظر گرفته که این میزان، کمتر از رشد ۴.۱ درصدی پارسال بوده و این امر، به دلیل رکود دستمزد ها و موقعیت شغلی ضعیف بوده است.

منبع: رویترز

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70