۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 1 آذر ماه

پیش بینی بازار 1 آذر ماه
کد: 11914   تاریخ انتشار :۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۹

تک سهم ها همچنان در کانون توجه بازار

وضعیت بازار بورس طی روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در بسیاری از گروهها بدون تغییر قیمت خاصی نسبت به آخرین معاملات روز چهارشنبه کار خود را آغاز نمود . در ادامه به مرور شاهد افزایش حجم عرضه در نمادهای قندی و پالایش نفت و افزایش حجم تقاضا برخی تک سهم ها از جمله تکمبا ، ما ، ذوب و .. بودیم . نمادهای خودرویی در نبود لیدر خود با نوساناتی در محدوده صفر تابلو تا 2 مثبت مواجه گردیده و بانکی ها به مانند روزهای گذشته وضعیت متعادلی را طی معاملات امروز تجربه نمودند .

بازارهای جهانی و بازار ارز در بازارهای جهانی ، در آخرین روز هفته طلا با کمی کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 1077 دلار در هر انس رسید و در بازار نفت ، نفت خام برنت با افزایش قیمت 15 سنتی به سطح 44 دلار و 43 سنت رسیده و در این نرخ به کار خود در این هفته پایان داد . در بازار ارز پس از ثبات قیمت دلار ، امروز شاهد کمی کاهش قیمت این ارز رایج بازار بودیم . دلار هم اینک در نرخ 3547 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد . پیش بینی بازار فردا بازار بورس اولین روز هفته را به مانند بسیاری از روزهای هفته گذشته در عدم وقوع اتفاقی خاص در صنایع مختلف وضعیت نسبتا متعادلی را تجربه نمود که این وضعیت احتمالا کلیت بازار فردا را شکل خواهد داد . برای بازار فردا می توان چنین پیش بینی نمود که نمادهای ساختمانی در محدوده صفر تابلو تا 1 منفی ، نمادهای بیمه ای در محدوده 1 مثبت ، نمادهای بانکی ، خودرویی در محدوده صفر تابلو تا 1 منفی و نمادهای سیمانی در محدوده 1 تا 2 مثبت ، نمادهای پالایش نفت در محدوده 1 منفی و نمادهای قندی در محدوده 1 تا 3 منفی دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نموده و در ادامه احتمالا نمادهای قندی باز هم فشار فروش همراه گردیده و تا محدوده منفی کامل دامنه نوسان روزانه کاهش قیمت یابند . در ادامه نمادهای بانکی به مانند روزهای اخیر در محدوده صفر تابلو وضعیتی متعادلی را تجربه نموده و نمادهای خودرویی با توجه به احتمال بازگشایی مجدد لیدر گروه یعنی خودرو دستخوش نوساناتی گردند . تک سهم های خاص بازار از قبیل ، شپلی ، تکمبا ، بیمه ما و ... باز هم با اقبال از سوی فعالان سفته باز بازار مواجه گردیده و به روند رو به بالای خود ادامه خواهند داد .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70