۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 16 آذرماه

پیش بینی بازار 16 آذرماه
کد: 12891   تاریخ انتشار :۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳

ادامه روند نزولی بازار تا میانه های وقت

خلاصه ای از وضعیت بازار طی آخرین روز بازار بورس هر چند در ابتدای وقت وضعیت متعادلی را تجربه نمود اما تحت تاثیر کاهش قیمت نماد خودرو ، در دو مقطع زمانی با افت قیمت مواجه گردید . در ادامه فشار فروش وارده بر نماد خودرو ، امروز نیز در این نماد مطرح بازار ، شاهد فزونی عرضه بر تقاضا بودیم که این مساله موجب گردید ابتدائا قیمت سهام این شرکت تا محدوده منفی کامل دامنه نوسان روزانه و در ادامه سایر نمادهای خودرویی و همچنین نمادهای پر حجم تر بازار با افت قیمتی همراه گردند .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت در آخرین روز هفته وضعیت متفاوتی را شاهد بودند . طلا طی معاملات روز جمعه ابتدائا با کمی کاهش قیمت به نرخ 1161 دلار رسیده و در ادامه با 25 دلار افزایش قیمت در نرخ 1085 دلار در هر انس به کار خود پایان داد . در بازار نفت ، نفت برنت دریای شمال طی روز جمعه با حدود 2 درصد کاهش قیمت به نرخ 43 دلار و 22 سنت کاهش قیمت یافت . در بازار ارز ، دلار روز آرامی را طی معاملات روز اخیر سپری نمود . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3620 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس در معاملات دو روز ابتدایی هفته تحت تاثیر جو فروش حاکم بر نماد خودرو که این روزها بعنوان لیدر بازار مطرح می باشد ، روندی نزولی به خود گرفته است . این روند نزولی احتمالا در معاملات روز آینده نیز ادامه خواهد داشت . از اخبار مهم روز اخیر می توان به خبر ارائه جزئیاتی از لایحه بودجه سال آینده از سوی دولت به مجلس اشاره نمود . در این لایحه مقر گردیده حقوق کارمندان برای سال آینده 13 درصد افزایش یابد . همچنین قیمت نفت برای سال آینده بین 40 تا 45 دلار در نظر گرفته شده و برنامه ششم توسعه با 50 تبصره به مجلس ارائه گردید . اما در بازار فردا بسیاری از گروهها با توجه به معاملات پایان وقت روز اخیر کار خود را در محدوده قرمز رنگ تابلو کار خود را آغاز خواهند نمود . پس از گذشت دقایق ابتدایی احتمالا به مرور شاهد افزایش حجم عرضه ها خواهیم بود که استارت ابن اتفاق از سوی نماد خودرو زده خواهد شد . در این بین نمادهای خودرویی با افت قیمت بیشتری نسبت به سایر گروهها مواجه خواهد گردید. پیش بینی می گردد فضای فروشنده حاکم بر بازار تا اواسط وقت ادامه داشته و از این مقطع زمانی کمی از حجم عرضه ها کاسته خواهد شد تا شرایط کمی اصلاح قیمت ها فراهم گردد .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70