۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 2 دی ماه

پیش بینی بازار 2 دی ماه
کد: 13855   تاریخ انتشار :۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷

افزایش نسبی قیمت ها در روز پایانی هفته

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری ، در بسیاری از گروهها در محدوده صفر تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمودند . در ادامه تا میانه های وقت بازار با حجم معاملات بسیار نازل وضعیت متعادلی را شاهد بود . از اواسط وقت برخی نمادها از جمله وپست ، وگردش ، ذوب ، شکربن ، قاسم و چند نماد دیگر در پی افزایش تقاضا تا محدوده 5 مثبت دامنه نوسان روزانه با افزایش قیمت همراه گردیدند که جو مثبت ایجاد شده تا حدودی بر سایر نمادها تاثیر گذار گردید.

بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا امروز در محدوده قیمتی 1077 دلار در هر انس وضعیت آرامی را سپری نموده و نفت خام با افزایش قیمت 1 درصدی مواجه گردید و به سطح 36 دلار و 47 سنت در هر بشکه رسید . در بازار ارز ، دلار طی روز اخیر وضعیت متعادلی را در بازار شاهد بود . این ارز رایج بازار امروز در محدوده قیمتی 3630 تومان در بازار آزاد در حال معامله بود.

پیش بینی بازار فردا بازار بورس پس از اصلاح قیمتی روز گذشته ، تا نیمه های وقت وضعیت متعادلی را در بازار امروز شاهد بود . انتشار چند خبر اقتصادی از جمله زمزمه کاهش نرخ خوراک پتروشیمی ها ، تعیین بنزین چند نرخی و همچنین آزاد سازی قیمت محصولات لبنی در کنار خبر سفر روحانی به کشورهای ایتالیا و فرانسه طی روزهای 6 تا 9 بهمن (26تا 29 ژانویه) برای عقد قراردادهای مهم اقتصادی موجب گردید از اواسط وقت بازار روندی رو به بالایی را تجربه نماید . با توجه به نزدیک شدن شاخص کل به کف دو ساله اخیر خود و همچنین خروج فروشندگان بالقوه از بازار و انتشار اخبار اقتصادی مختلف و نزدیکی به رفع تحریم ها می توان به بازگشت قیمت ها امیدوار بود . اما بازار فردا احتمالا مانند روز اخیر بیشتر به سمت تک سهم های خاص با ویژگی ارزان بودن قیمت ، کوچک بودن و داشتن حامی سفته باز خواهد رفت که از جمله این موارد می توان به نمادهای قاسم ایران ، شپلی ، غالبر ، پتایر و ... اشاره نمود . در سایه جو مثبت موجود در این سهم ها سایر نمادها نیز با افزایش قیمت نسبی همراه خواهند گردید که در این بین احتمالا نمادهایی که با افت قیمت بیشتری در چند روز اخیر مواجه گردیده اند با افزایش قیمتی همراه خواهند گردید . نمادهای خودرویی و ساختمانی از این دست محسوب می گردند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70