۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 23 دی ماه

پیش بینی بازار 23 دی ماه
کد: 14883   تاریخ انتشار :۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶

تقابل عرضه و تقاضا در آخرین روز هفته

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس طی معاملات روز اخیر وضعیت پر نوسانی را پشت سر گذاشت . در ابتدای وقت بازار در محدوده قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . در ادامه بازار با نوساناتی در محدوده صفر تابلو تا 2 مثبت کار خود را ادامه داد . از اواسط وقت بر حجم تقاضا در بازار افزوده گردید تا شاهد افزایش قیمت ها به محدوده 3 تا 5 مثبت دامنه نوسان روزانه باشیم . نیم ساعت پایانی وقت کمی بر حجم عرضه ها افزوده گردیده و قیمتها کمی با اصلاح مواجه گردیدند .

بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا و نفت روز نسبتا آرامی را سپری می نمایند . امروز طلا با 40 سنت کاهش قیمت به سطح 1103 دلار در هر انس رسیده و در بازار نفت ، نفت برنت با 12 سنت کاهش قیمت در محدوده قیمتی 33 دلار و 23 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد . در بازار ارز ، دلار پس از چند روز افزایش قیمت مستمر ، امروز با کمی کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 3695 تومان رسید .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس امروز نیز به روند رو به بالای خود ادامه داد که این اتفاق با افزایش شدید حجم معاملات همراه بود . ارزش معاملات روز اخیر به حدود 240 میلیارد تومان رسید که بالاترین ارزش معاملات طی ماه اخیر می باشد . در صورت افزایش حجم معاملات طی معاملات روز آینده ، روند رو به بالای بازار از استحکام بسیار زیادی برخوردار خواهد گردید . از اخبار مهم روز اخیر می توان به خبری به نقل از جهانگیری مبنی بر رفع تحریم‌های ایران در روز جمعه اشاره نمود . خبری که با انتشار آن بازار روز اخیر با حال و هوای دیگری همراه گردید . بازار فردا نیز احتمالا به مسیر رو به بالای خود با شیبی ملایم ادامه خواهد داد که این مساله موجب افزایش عرضه ها خصوصا از سوی شرکتهای حقوقی گردیده و ارزش معاملات رکوردی دیگری را به ثبت خواهد رساند . همچنین طبق اطلاعیه معاونت عمليات و نظارت بازار فرابورس ايران، فردا مورخ 23/10/1394 تعداد 155،000،000 سهم معادل 10 درصد از سهام شركت بيمه اتکايي امين (سهامي عام) براي اولين بار پس از پذيرش در بازار دوم فرابورس ايران در نماد اتکام1 عرضه خواهد گردید. بر طبق آخرین گزارش ارائه شده از سوی این شرکت ، سود هر سهم این شرکت 249 ریال پیش بینی گردیده که با p/e 7 به رقم 175 تومان به ازای هر سهم خواهیم رسید .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70