۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 28 دی ماه

پیش بینی بازار 28 دی ماه
کد: 15080   تاریخ انتشار :۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۷

بازاری نوسانی در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده مثبت کامل دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا قیمت ها با کاهش 1 تا 3 درصدی همراه گردند . پس از گذشت نیم ساعت از ابتدای وقت باز هم شاهد عرضه بیشتری از سوی بازار بودیم که این مساله موجب افت بیشتر قیمت ها تا محدوده صفر تابلو معاملات گردید . از اواسط وقت موج سوم فروش تیر خلاصی بر بازار بود تا قیمت ها تا منفی کامل دامنه نوسان روزانه کاهش قیمت یابند .

بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، در آخرین روز هفته طلا تا اواسط وقت وضعیت نسبتا آرامی را در محدوده قیمتی 1089 دلار در هر انس سپری نموده و نهایتا در نرخ 1088 به کار خود پایان داد . در بازار نفت ، نفت برنت با کاهش شدید 5.7 درصدی قیمت به سطح 29 دلار و 24 سنت رسید . در بازار ارز ، دلار در ادامه روند نزولی روز گذشته ، امروز نیز با کاهش قیمت بیشتری مواجه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3545 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس پس از چندین و چند رالی رو به بالا که آغاز آن از ابتدای ماه اخیر آغاز گردید ؛ امروز معاملات بالنسبه متفاوتی را در قیاس با معاملات چند هفته گذشته رقم زد. بر خلاف روزها و هفته های گذشته ، بازار امروز حرکتی را از بالا آغاز نموده و در ادامه به تدریج به محدوده پایینی دامنه نوسان روزانه کاهش قیمت را تجربه نمود. همچنین حجم معاملات نیز با افزایش شدیدی همراه گردید که تداعی کننده رفتار بازار در تاریخ 23 تیرماه ( توافق ایران و 1+5 ) و همچنین توافق سیاسی فرودین ماه سال جاری می باشد . همانگونه که طی روز اخیر در جراید و رسانه ها نیز منعکس گردید ؛ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش خود را از راستی‌آزمایی اجرای تعهدات ایران آن‌گونه که در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) آمده است، منتشر نموده و در ادامه تحریم های وضع شده بر علیه ایران در حوزه های مختلف اقتصادی لغو گردید . از نکات مثبت روز اخیر می توان به افزایش حجم خرید نسبت به فروش شرکتهای حقوقی و همچنین برابری نسبی خریداران نسبت به فروشندگان اشاره نمود . اما بازار فردا کار خود را در ابتدای وقت در بسیاری از گروهها در محدوده 3 تا 5 منفی دامنه نوسان روزانه آغز نموده و در ادامه احتمالا شاهد نوساناتی در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات خواهیم بود .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70