۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 29 دی ماه

پیش بینی بازار 29 دی ماه
کد: 15151   تاریخ انتشار :۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴

بازاری نوسانی اینبار در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده 3 تا 5 منفی دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا قیمت ها با کاهش بیشتری همراه گردند . از اواسط وقت با افزایش قیت خزامیا ، بازار با کمی افزایش قیمت همراه گردید . ساعت پایانی وقت موج دوم خرید موجب افزایش قیمت ها به محدوده صفر تابلوی معاملات گردید.

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، در اولین روز هفته طلا با 1 دلار افزایش قیمت مواجه گردیده و به نرخ 1090 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت با حدود 2.5 درصد کاهش قیمت به نرخ 28 دلار و 50 سنت در هر بشکه رسید . در بازار ارز ، دلار بدون تغییر قیمت خاصی نسبت به روز گذشته در نرخ 3620 تومان معاملات خود را آغاز نموده و در ادامه در همین محدوده قیمتی به کار خود ادامه داد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس پس از عرضه های سنگین روز گذشته و اصلاح نسبتا قابل توجه قیمت ها ، امروز از اواسط وقت با افزایش حجم تقاضا مواجه گردیده و بخشی از افت قیمت ها را جبران نمود . کاهش ارزش معاملات در ریز موج نزولی ، خبر خوب و مطلوبی برای یک رالی صعودی می باشد . در صورتیکه در بازار فردا حجم عمده معاملات در تایم فریم های کوتاه با افزایش همراه گردد نشانه برتری قدرت تقاضا نسبت به عرضه بوده و نوید بخش ادامه این روند و تسری آن به بازه میان مدت خواهد گردید . بازار فردا در ابتدای وقت در محدوده 1 تا 3 مثبت دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نموده و در ادامه احتمالا در ابتدا شاهد افزایش نسبی قیمت ها خواهیم بود که با موج عرضه مواجه گردیده تا زمینه تصحیح قیمت ها فراهم گردد . در ادامه باز هم شاهد تقابل عرضه و تقاضا در بازار خواهیم بود که این مساله موجب ایجاد تعادل نسبی قیمت ها در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات خواهد گردید . همچنین مقرر گردیده فردا سه شنبه تعداد 15,000,000 سهم معادل 10 درصد از سهام شركت داروسازي کاسپين تأمين (سهامي عام) براي اولين بار پس از پذيرش در بازار اول فرابورس ايران در نماد کاسپين1 عرضه گردد. با توجه به پیش بینی سود 2600 ریالی این سهم ، پیش بینی می گردد این سهم در محدوده قیمتی 13000 ریال عرضه گردد که با توجه به این نرخ مبلغی در حدود 20 میلیارد تومان نقدینگی برای خرید این سهم مورد نیاز می باشد.

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70