۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 1 مهرماه

گزارش بازار 1 مهرماه
کد: 9068   تاریخ انتشار :۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بازاری نوسانی در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات

بازار بورس طی معاملات روز اخیر در ابتدای وقت در بسیاری از گروهها کار خود را در محدوده سبز رنگ تابلو معاملات آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدای وقت بازار با نوساناتی در محدوده مثبت دامنه نوسان روزانه همراه گردید . که در این بین نمادهای خودرویی با تلاطمات بیشتری مواجه گردیدند . بازار ساعت ابتدای وقت را بدین منوال سپری نمود تا اینکه از این لحظه با افزایش حجم تقاضا در نماد خپارس شاهد افزایش قیمت سهام این شرکت تا محدوده مثبت کامل دامنه و تشکیل صف خرید برای این نماد بودیم بودیم . این اتفاق موجب گردید تا ابتدائا نمادهای خودرویی و در ادامه سایر نمادها با افزایش قیمت مواجه گردند . صف خرید خپارس که عنوان لیدری این روزهای بازار را یدک میکشد بارها با عرضه مواجه گردید و در نهایت با سنگین شدن کفه عرضه ، شاهد کاهش قیمت این نماد تا محدوده 4 مثبت بودیم . این مساله بر سایر نمادها اثرگذار گردیده تا شاهد افت 2 تا 3 درصدی قیمت ها باشیم . از دلایل تقاضای زیاد در نماد خپارس می توان به شایعاتی در رابطه با خرید عمده سهام این شرکت از سوی شرکت رنو اشاره نمود .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت شاهد کمی افزایش قیمت نسبت به روز گذشته بودند . امروز طلا با 2 دلار افزایش قیمت به نرخ 1126 دلار در هر انس رسید . همچنین نفت برنت دریای شمال با 25 سنت افزایش قیمت به نرخ 49 دلار و 4 سنت رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار روز نسبتا آرامی را سپری می نماید . این ارز رایج بازار امروز تنها با 4 تومان افزایش قیمت به نرخ 3394 تومان رسیده و هم اینک نیز در همین محدوده در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 109 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 61686 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 207 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 107 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70