۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 10 شهریور ماه

گزارش بازار 10 شهریور ماه
کد: 8218   تاریخ انتشار :۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازاری کم رمق اما امیدوار کننده بازار بورس طی معاملات روز اخیر کار خود را در بسیاری از گروهها در محدوده آخرین معاملات روز گذشته آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت ، به مرور بر حجم تقاضای خرید در نماد خپارس افزوده گردید که این مساله موجب افزایش قیمت نمادهای خودرویی گردید . در کنار حرکت رو به بالای نمادهای خودرویی ، حمایت های صورت گرفته در نماد وبصادر موجبات افزایش قیمت این نماد مهم بازار را فراهم نمود . با مثبت شدن این دو گروه سایر گروهها نیز با کمی تاخیر به این جرگه پیوستند . از اواسط وقت در پی کاهش حمایت ها و همچنین کاهش حجم خرید در نماد خپارس به ناگاه بازار با افت شدید حجم معاملات مواجه گردید . از این مقطع زمانی بصورت کاملا ملایم و آهسته قیمت ها با کاهش همراه گردیدند تا اینکه در 15 دقیقه پایانی با رنج های رو بالا در نمادهای خپارس و وبصادر قیمت آخرین معاملات به قیمت پایانی نزدیک گردد . در گروه خودرویی مدیر عامل ایران خودرو طی مصاحبه ای خبر از عدم کاهش قیمت محصولات این شرکت داده و دعوت از ائودی و تولید محصول مشترک با این شرکت را اعلام نمود .

بازارهای جهانی در بازارهای جهانی ، امروز شاهد افزایش نسبی قیمت طلا و افت 1 درصدی قیمت نفت بودیم . امروز طلا با حدود 7 دلار افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به سطح 1141 دلار در هر انس رسید . اما در بازار متلاطم نفت ، پس از رشد شدید قیمت ها در روز گذشته ، امروز اندکی اصلاح قیمتها بودیم . نفت برنت هم اینک در نرخ 52 دلار و 49 سنت در حال معامله می باشد .

بازار ارز در بازار ارز ، در ابتدای وقت شاهد افزایش حدود 1 درصدی قیمتها بودیم بطوریکه دلار در نرخ 3405 تومان معاملات خود را آغاز نموده و در ادامه در این محدوده به تعادل نسبی رسید .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 25 واحد افزایش نسبت به روز قبل در سطح 64251 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 131 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 69 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70