۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 24 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 13 تیرماه

گزارش بازار 13 تیرماه
کد: 6575   تاریخ انتشار :۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰

بازاری پر حجم در محدوده مثبت کامل دامنه نوسان روزانه

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر کار خود را در محدوده مثبت دامنه نوسان روزانه آغاز نمود . هنوز دقایقی از ابتدای وقت نگذشته بود که تراکم حجم تقاضا در نمادهای مطرحی از جمله وبصادر و خودرو موجب گردید قیمت سهام این شرکت با افزایش همراه گردد . پس از تثبیت قیمت سهام این شرکتها در محدوده بالایی دامنه نوسان روزانه ، نماد سایر گروهها نیز به این جرگه پیوسته تا بازاری یکپارچه سبز رنگ شکل گیرد . با توجه به شدت تقاضا برای نمادهای خودرویی و بانکی ، به مرور این نمادها با صف خرید مواجه گردیدند هر چند در ادامه صفوف خرید این نمادها از سوی شرکتهای حقوقی با عرضه مواجه گردید اما اقبال بازار به این نمادها به حدی بالا بود که اجازه کاهش قیمت تا محدوده قیمتی کمتر از 3 درصد مثبت را نداده و مجددا قیمت ها با افزایش مواجه گردیدند . از نکات قابل توجه در بازار امروز می توان به برخی جابجایی های عمده از سوی شرکتهای حقوقی به حقیقی در برخی نمادها از جمله وبصادر و خودرو اشاره نمود .

بازارهای بین المللی بازار های جهانی در آخرین روز هفته با افت قیمتی همراه گردیدند که در این بین سهم نفت بیشتر از سایر بازارها بود . نفت خام برنت از اواسط وقت روز جمعه با 2.5 درصد کاهش قیمت به سطح 60 دلار و 56 سنت ریزش قیمتی یافت . طلا نیز در روز جمعه کاهش قیمت یافته و به سطح 1169 دلار در هر انس رسید .

بازار ارز بازار ارز در ابتدای وقت روز اخیر با حدود نیم درصد افزایش قیمت نسبت به روز پنجشنبه ، کار خود را آغاز نمود . اما در ادامه به مرور شاهد کمی کاهش قیمت ها بودیم . دلار هم اینک در بازار آزاد در محدوده 3313 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 999 واحد افزایش نسبت به روز گذشته به سطح 65861 واحد رسید . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70