۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 15 بهمن ماه

گزارش بازار 15 بهمن ماه
کد: 2214   تاریخ انتشار :۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸

بازاری مثبت با افزایش حجم عرضه ها

بازار بورس طی روز اخیر به مانند روز گذشته با تلاطماتی همراه بود . بازار در ابتدای وقت در بسیاری از سهم ها در محدوده مثبت 2 تا 4 درصد کار خود را آغاز نمود که به مرور شاهد تشکیل صف خرید برای برخی نمادها خصوصا نمادهای خودرویی بودیم اما از اواسط وقت با افزایش حجم عرضه ها در نمادهای ساختمانی و تشکیل صف فروش برای ثباغ که به نوعی لیدر این گروه به حساب می آید ، سایر نمادها نیز با عرضه هایی مواجه گردیدند .در ادامه جمع شدن صف فروش ثباغ و حمایت شرکتهای حقوقی از نمادهای خودرو و وبصادر که این روزها لیدری خود را تا حدودی از دست داده اند ، بازار وضعیت بهتری به خود گرفت و حتی برخی نمادها مجددا با صف خرید مواجه گردیدند . از علل افزایش حجم عرضه ها در بازار امروز پیش رو بودن دو روز تعطیلی و نامشخص بودن وضعیت قیمتی نفت در این دو روز ارزیابی می گردد . از نکات قابل ذکر در روز اخیر می توان به افزایش حجم فروش شرکتهای حقوقی نسبت به حجم خریدهایشان اشاره نمود . بازارهای بین المللی بهای طلا در بازارهای جهانی طی روز اخیر با افت قابل توجهی مواجه گردید . در پی انتشار اخباری از سوی دولت اوباما مبنی بر دریافت مالیات از دارایی های خارجی شرکتهای آمریکایی شاهد ریزش 24 دلاری طلا و رسیدن قیمت این فلز گران بها به سطح 1264 دلار در هر انس بودیم . در بازار نفت، امروز نیز شاهد کمی افزایش قیمتها بودیم . نفت خام آمریکا با 1 درصد افزایش قیمت به سطح 51 دلار و 31 سنت رسید و نفت برنت نیز به بالای 56 دلار در هر بشکه رسید .

شاخص کل بازار 

شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 249 واحد افزایش به سطح 65846 رسید . نمادهای ساختمانی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70