۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 16 دی ماه

گزارش بازار 16 دی ماه
کد: 14582   تاریخ انتشار :۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱

ادامه روندی صعودی بازار بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده 3 تا 5 مثبت دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت بر حجم تقاضا افزوده گردیده تا زمینه افزایش قیمت بسیاری از سهم ها و تشکیل صف خرید برای برخی نمادها فراهم گردد . تقابل خریداران و فروشندگان در 20 دقیقه ابتدایی وقت موجب گردید بازار حجم معاملات قابل توجهی را رقم بزند و قیمت ها با کمی کاهش مواجه گردد . بازار تا اواسط وقت با وضعیت نوسانی همراه گردیده که در این بین برخی نمادها از جمله فاذر با تلورانس قیمتی 7 درصدی مواجه گردیدند . ساعت پایانی وقت حجم تقاضا افزایش یافته تا موجبات افزایش مجدد قیمت ها فراهم گردد . شدت تقاضا در این مقطع زمانی بقدری بالا بود که نمادهای بزرگتر بازار از جمله نمادهای بانکی نیز با افزایش تقاضا مواجه گردیده و برای برخی نمادهای این گروه از جمله وتجارت و وبصادر صف خرید تشکیل گردید .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، به مانند روز گذشته طلا با افزایش قیمت مواجه گردیده و به سطح 1083 دلار در هر انس رسید . در بازار نفت ، نفت برنت با کاهش قیمت زیادی مواجه گردیده و با افت قیمت 2.5 درصدی به سطح 35 دلار و 78 سنت در هر بشکه رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز با افزایش قیمت نسبتا زیادی مواجه گردید . این ارز رایج بازار امروز با حدود 40 تومان افزایش قیمت به سطح 3700 تومان رسید .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 577 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 62633 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 303 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 69 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

گزارش بازار   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70