۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 17 فروردین ماه

گزارش بازار 17 فروردین ماه
کد: 3853   تاریخ انتشار :۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳

بازار بورس صحنه عرضه و تقاضای سنگین سهام شرکتهای مختلف / افزایش شدید ارزش معاملات

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده مثبت کار خود را آغاز نمود . نمادهای بانکی و خودرویی که رهبران این روزهای بازار محسوب می گردند ؛ در لحظات ابتدایی وقت کار خود را با صف خرید آغاز نمودند اما در همان ابتدای وقت شاهد عرضه صف خرید بسیاری از این نمادها بودیم . در این بین نماد وبصادر بعنوان لیدر اصلی بازار تا اواسط وقت همچنان صف خریدی بالغ بر 500 میلیون سهم را شاهد بود اما با عرضه صف خرید این سهم و کاهش قیمت سهام این شرکت تا محدوده 1 مثبت کورسو امیدهای باقی مانده فعالان بازار هم به نامیدی گراییده و بدین شکل موجبات منفی شدن بازار فراهم گردید . در نیم ساعت پایانی مجددا حجم تقاضا برای نماد وبصادر افزایش یافته و موجب گردید برای این سهم مجددا صف خرید تشکیل گردد . با صف خرید شدن این نماد سایر نمادهای بازار نیز با افزایش قیمت همراه گردیدند و نهایتا کلیت بازار در پایان وقت در محدوده قیمت پایانی به کار خود پایان داد .

بازارهای بین المللی

بازارهای جهانی پس از دو روز تعطیلات پایان هفته ، از بامداد روز جاری مجددا کار خود را آغاز نمودند . طلا در اولین روز کاری هفته با 16 دلار افزایش قیمت ، معاملات خود را آغاز نمود . طلا در حال حاضر در سطح 1218 دلار و 69 سنت در هر انس در حال معامله می باشد . اما در بازار نفت ، این ماده مهم صنعتی پس از افت 4 درصدی ناشی از توافق مقدماتی در پرونده هسته ای کشورمان ، امروز با کمی اصلاح قیمت مواجه گردید بطوریکه نفت برنت دریای شمال امروز با حدود 96 سنت افزایش نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به سطح 55 دلار و 91 سنت رسید .

بازار ارز بازار ارز پس از رشد قیمتها ، امروز کمی با کاهش همراه گردید . دلار طی روز اخیر با 14 تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ، در حال حاضر در سطح 3269 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد . شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 572 واحد افزایش نسبت به روز گذشته در رقم 70834 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70