۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 2 دی ماه

گزارش بازار 2 دی ماه
کد: 13923   تاریخ انتشار :۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶

تک سهم های کوچک در کانون توجه بازار

بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت دقایق ابتدایی وقت ، گروههای بزرگ بازار از جمله نمادهای گروه خودرویی ، بانکی ، پالایش نفت و همچنین نمادهای گروه پتروشیمی بدون نوسان قیمتی خاصی به معاملات خود ادامه داده و در سویی دیگرنمادهای کوچک بازار از جمله شکربن ، قاسم ، غالبر ، شسینا و ... با اقبال بازار مواجه گردیده و با صف خرید مواجه گردیدند . بازار با نزدیک شدن به پایان وقت توجه بیشتری به نمادهای کوچک نموده و تعداد نمادهای کوچک دارای صف خرید با افزایش بیششتری همراه گردیدند . نماد تازه وارد کیمیا در همان ابتدای وقت با عرضه مواجه گردیده اما مجددا با صف خرید همراه گردید . نمادهای قندی از دیگر نمادهای سبز بازار امروز بودند که حجم معاملات خوبی را در معاملات روز اخیر شاهد بودند .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت وضعیت آرامی را در بازار امروز شاهد هستند . طلا از ابتدای وقت روز اخیر در محدوده قیمتی 1071 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . اما در بازار نفت ، نفت برنت امروز تنها با 6 سنت افزایش قیمت همراه گردیده و هم اینک در نرخ 36 دلار و 43 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز کمی با افزایش قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3645 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 7 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 61421 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 147 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 86 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70