۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 22 دی ماه

گزارش بازار 22 دی ماه
کد: 14878   تاریخ انتشار :۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷

بازار همچنان در مسیر صعودی

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری ، در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت صفر تابلو کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت دقایق ابتدایی وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا زمینه کاهش قیمت ها تا محدوده صفر تابلو فراهم گردد . پس از افت ابتدای وقت بازار به تعادل نسبی در محدوده سبز رنگ تابلو رسیده و حجم معاملات با کاهش نسبی همراه گردید . از اواسط وقت بر حجم تقاضا افزوده گردید تا ابتدائا نمادهای خودرو و در ادامه سایر گروهها با اقبال بازار مواجه گردیده و تا محدوده 3 تا 5 دامنه نوسان روزانه افزایش قیمت را تجربه نمایند . ساعت پایانی وقت نوبت به نمادهای بانکی رسید تا این نمادها نیز از جو مثبت حاکم بر بازار بی نصیب نمانده و با تجمیع تقاضای سنگین برای این نمادها ؛ سودای افزایش قیمت نمادهای این گروه به رهبری نمادهای بزرگ این صنعت از جمله وبملت و وتجارت ایجاد گردد . نیم ساعت پایانی وقت به مانند روز گذشته مجددا بر حجم عرضه ها افزوده گردیده و قیمت ها کمی با اصلاح مواجه گردیدند .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، بدون تغییر قیمت خاصی در نرخ 1095 دلار در هر انس کار خود را آغاز نموده و در ادامه در همین محدوده قیمتی به تعادل نسبی رسید . اما در بازار نفت باز هم شاهد کاهش بیشتر قیمت ها بودیم بطوریکه نفت برنت امروز با 1.5 درصد کاهش قیمت بیشتر به سطح 31 دلار و 26 سنت در هر بشکه رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز نیز کاهش قیمت بیشتری را تجربه نمود . این ارز رایج بازار امروز با حدود 10 تومان کاهش قیمت بیشتر مواجه گردیده و به نرخ 3674 تومان رسید .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 51 واحد افزایش نسبت به روز قبل در سطح 62840 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 336 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 95 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

گزارش بازار   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70