۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 23 دی ماه

گزارش بازار 23 دی ماه
کد: 14953   تاریخ انتشار :۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸

بازاری یکپارچه سبز رنگ

بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . دقایق ابتدایی وقت ، بازار با فزونی عرضه نسبت به تقاضا مواجه گردیده و قیمت ها با کمی کاهش مواجه گردیدند . پس از گذشت 10 دقیقه از ابتدای وقت به مرور بر حجم تقاضا افزوده گردیده تا زمینه افزایش نسبی قیمت ها فراهم گردد . پس از رشد ابتدایی ، بازار با نوساناتی در محدوده 1 تا 3 مثبت دامنه نوسان روزانه مواجه گردید . اواسط وقت موج دوم خرید موجب افزایش بیشتر قیمت ها گردید . بطوریکه برخی نمادهای مطرح بازار از جمله خساپا ، حکشتی و همچنین نمادهای پالایش نفت با صف خرید مواجه گردیدند . همچنین نمادهای بانکی نیز امروز با اقبال زیادی از سوی بازار مواجه گردیده و تا محدوده مثبت کامل دامنه نوسان روزانه افزایش قیمت یافتند . این مساله موجب گردید ارزش معاملات رکورد جدیدی را ثبت نموده و به رقم 276  میلارد تومان رسید . امروز طبق برنامه ، 10 درصد از سهام شرکت بیمه اتکایی در نرخ 1650 ریال عرضه گردیده و از سوی بازار خریداری گردید .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا طی روز اخیر با کمی کاهش قیمت همراه گردیه و به سطح 1081 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت پس از کاهش شدید قیمت ، امروز با 2 درصد افزایش قیمت به سطح 31 دلار و 41 سنت در هر بشکه رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار روز آرامی را سپری می نماید . این ارز رایج بازار امروز کار خود را نرخ 3670 تومان آغاز نموده و در ادامه در همین محدوده قیمتی به کار خود ادامه داد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 675 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 63516 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 383 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 107 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

گزارش بازار   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70