۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 24 آذر

گزارش بازار 24 آذر
کد: 722   تاریخ انتشار :۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰

فرش قرمز 750 شانه ای بازار برای رئیس جدید!!!

بازار در روز میانی هفته در ادامه روند رو پایین روزهای اخیر مجددا با افت بیشتر قیمتها مواجه گردید که از علل این مساله همانگونه که در پیش بینی روز گذشته عنوان گردید روز پایانی موعد تسویه حساب گیرندگان اعتبار می باشد که در کنار این مساله می توان به موج نزولی شکل گرفته ای اشاره نمود که با توجه به عدم حمایت کافی از سوی شرکتهای بزرگ حقوقی این روند همچنان ادامه دار گردیده است . خریدهای معنادار در نمادهای خودرویی و بانکی نیز از دیگر نکات بازار امروز بود، در گروه خودرو جمع آوری صفوف فروش در ساعت ابتدایی بازار توسط حقوقی ها و خریدهای سنگین حقیقی ها در ادامه باعث تشدید تقاضا در این گروه شد.

در رابطه با تغییر پست ریاست سازمان ، ساعت 14 امروز جلسه ای معارفه ای در این رابطه برگزار خواهد گردید که در صورت تحقق تغییر این پست کلیدی این مساله شوکی هر چند موقت بر بازار وارد خواهد نمود . بازار ارز طی روز اخیر با افزایش قیمت حدود 2 درصدی مواجه بود بطوریکه دلار در حال حاضر در بازار آزاد در محدوده 3500 تومان در حال معامله می باشد . قیمت نفت نیز پس از افت شدید چند روز پیش در محدوده 58.5 دلار در هر بشکه به ثبات نسبی رسیده است .

در زمینه مساله پرونده هسته ای کشورمان بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده در روز چهارشنبه نشستی در سطح معاونان در مقر ژنو برگزار خواهد گردید .

شاخص کل در پایان روز اخیر با 749 واحد کاهش در رقم 69542 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای بانکی و ماشین آلات و دستگاهای برقی بیشترین حجم معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70