۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 26 دی ماه

گزارش بازار 26 دی ماه
کد: 15031   تاریخ انتشار :۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲

با رشد 1344 واحدی ، بغض بازار ترکید

بازار بورس در ابتدای وقت اولین روز هفته در بسیاری از گروهها با تقاضای شدیدی مواجه گردیده و بسیاری از نمادها در محدوده بالایی دامنه نوسان روزانه معاملات خود را آغاز نمودند . پس از گذشت لحظات ابتدایی حجم عرضه و تقاضا به میزان قابل توجهی بالا رفته و قیمت ها نیز با کمی افزایش بیشتر همراه گردیدند . این اتفاق موجب گردید تا شاخص کل همان 15 دقیقه ابتدایی وقت شاهد 800 واحد افزایش باشد که یکی از علل افزایش شدید شاخص معامله سنگین برخی نمادهای بزرگ پتروشیمی از جمله تاپیکو ، پارسان و ... در محدوده مثبت 4 تا 5 دامنه نوسان روزانه می باشد . پس از گذشت نیم ساعت از ابتدای وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردید بطوریکه برخی نمادهای تا صفر تابلو و برخی دیگر حتی تا محدوده قرمز رنگ تابلو کاهش قیمت را تجربه نمودند . از اواسط وقت موج دوم خرید موجب گردید قیمت ها تا حدودی با اصلاح همراه گردیده و مجددا جوی از امیدواری در بازار ایجاد گردید . ساعت پایانی وقت ثبات نسبی بر بازار حکم فرما گردیده و بسیاری از گروهها در محدوده سبز رنگ تابلو به تعادل نسبی رسیدند .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، در آخرین روز هفته طلا تا اواسط وقت وضعیت نسبتا آرامی را در محدوده قیمتی 1089 دلار در هر انس سپری نموده و نهایتا در نرخ 1088 به کار خود پایان داد . در بازار نفت ، نفت برنت با کاهش شدید 5.7 درصدی قیمت به سطح 29 دلار و 24 سنت رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار در ادامه روند نزولی روز پنجشنبه ، امروز نیز با کاهش قیمت بیشتری مواجه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3595 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 1344 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 64861 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 759 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 492 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.