۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 26 مرداد ماه

گزارش بازار 26 مرداد ماه
کد: 7779   تاریخ انتشار :۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۸

بازگشت بازار به مسیر فرسایشی خود بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده قیمتی آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . در ادامه بر خلاف روزهای گذشته ، معاملات از همان ابتدای وقت با حجم بسیار اندک و همچنین نوساناتی بسیار ناچیز آغاز گردیده و تا اواخر وقت به همین منوال ادامه یافت تا اینکه در نیم ساعت پایانی با افزایش حجم عرضه ها شاهد 1 پله کاهش قیمت ها خصوصا در نمادهای خودرویی و بانکی بودیم . همچنین در نیم ساعت پایانی وقت شاهد بازگشایی شتران با 11 درصد کاهش قیمت نسبت به قیمت پایانی روز قبل در نرخ 4600 ریال بودیم . در نماد فملی مدیر عامل این شرکت از توقف پروژه های سودآور با 2090 میلیون یورو صرفه جویی خبر داد . ایشان با بیان اینکه بسیاری از این پروژه ها در دوره درآمد زایی بالای شرکت مس تصویب شده است اعلام کرد ؛ این یکی از اقداماتی است که شرکت ملی مس در شرایط بحران این صنعت در دستور کار خود قرار داده است .

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی پس از دو روز تعطیلی آخر هفته ، مجددا کار خود را از بامداد روز اخیر در محدوده قیمتی روز جمعه گذشته آغاز نمودند . طلا امروز با حدود 2 دلار افزایش قیمت نسبت به روز جمعه در نرخ 1116 دلار در هر انس معاملات خود را آغاز نموده و هم اینک نیز در همین محدوده در حال معامله می باشد . اما در بازار نفت ، امروز نفت برنت با اندکی کاهش قیمت ، در نرخ 48 دلار و 63 سنت در هر بشکه بازگشایی و در حال حاضر نیز در همین محدوده در حال معامله می باشد .

بازار ارز در بازار ارز داخلی ، امروز دلار بعنوان ارز رایج بازار با حدود 10 تومان افزایش قیمت نسبت به عصر روز گذشته کار خود را آغاز نموده و در حال حاضر در نرخ 3350 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 62 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 65303 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 605 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 502 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70