۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 23 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 28 دی ماه

گزارش بازار 28 دی ماه
کد: 1630   تاریخ انتشار :۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸

بازاری سرتاسر منفی با شاخصی مثبت(پتروشیمی ها قدرت لیدری نداشتند) بازار بورس در ابتدای وقت با جوی نسبتا منفی کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت نیم ساعت ابتدایی ، به مرور فشار عرضه ها در خپارس موجب تشکیل اولین صف فروش در بازار گردید . این مساله موجب گردید سایر نمادهای این گروه از جمله خودرو به سمت صف فروش رفته و موجبات افزایش عرضه ها در سایر نمادها را فراهم نماید . جو منفی بوجود آمده در بازار حتی موجب گردید صفوف خرید نمادهای پتروشیمی نیز با عرضه همراه گردد . در نیم ساعت پایانی وقت شاهد تحرکاتی در گروه ساختمانی بودیم . با جمع آوری صفوف فروش این گروه ، نمادهای گروه ساختمانی بالاتر از قیمت پایانی خود در حال معامله بودند حتی برخی از نمادهای این گروه در لحظات پایانی در محدوده مثبت تابلو به کار خود پایان دادند .

در زمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان ، با پایان یافتن مذاکرات چند روزه دکتر ظریف با وزاری امور خارجه کشورهای 1+5 از امروز طبق برنامه مذاکرات در سطح معاونان وزاری امور خارجه طرفین مذاکره در ژنو سوئیس ادامه خواهد یافت . طی روز اخیر بازار ارز بر خلاف روزهای گذشته با کمی افزایش قیمتها مواجه گردید بطوریکه دلار با حدوده 15 تومان افزایش قیمت در حال حاضر در محدوده 3450 تا 3455 تومان در حال معامله می باشد . بازارهای جهانی به دلیل تعطیلات پایان هفته میلادی متوقف می باشد . طلا در آخرین روز هفته در پی حذف محدودیت برای حذف فرانک سوئیس با افزایش قیمت مواجه گردید چرا که این اتفاق موجب بی ثبات شدن بازارهای مختلف گردید . طلا در آخرین لحظات معاملاتی خود در سطح 1280 دلار در هر انس به کار خود پایان داد . قیمت جهانی نفت نیز با توجه به کاهش ارزش سایر ارزهای معتبر در برابر فرانک سوئیس با افزایش قیمت مواجه گردید . در آخرین لحظات معاملات ، نفت برنت به سطح 50 دلار و 17 سنت افزایش قیمت یافت . شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 46 واحد افزایش در رقم 66319 به کار خود پایان داد . نمادهای پتروشیمی و بانکی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70